У статті розглянуто проблему управління розвитком дистанційного навчання з магістерської підготовки керівників соціальних закладів у контексті інформатизації вищої освіти. На підставі аналізу стану розробки в науковій літературі проблеми розвитку дистанційного навчання окреслено основні підходи до управління розвитком дистанційного навчання в педагогічній теорії та практиці, визначено сутність та особливості управління розвитком дистанційного навчання з магістерської підготовки керівників соціальних закладів в Україні.
В статье рассмотрено проблему управления развитием дистанционного обучения по магистерской подготовке руководителей социальных заведений в контексте информатизации высшего образования. На основании анализа состояния исследования в науч-ной литературе проблемы развития дистанционного обучения в педагогической теории и практике, определено сущность и особенности управления развитием дистанционного обучения по магистерской подготовке руководителей социальных заведений в Украине.
The article is devoted to the problem of development of distance education of Mastertraining leaders of social establishments in the context of informatization of higher education. On the basis of the analysis of the scientific literature devoted to the problem of distance learning the main approachesto managing the development of distance education in theory and practice of education are outlined, the essence and characteristics of managing the development of distance education of Mastertraining leaders of social establishments are defined in Ukraine.