В статті розглянуто теоретичні і практичні аспекти виховних програм родин щодо боротьби із шкідливими залежностями серед молоді країн Єросоюзу на прикладі Польщі. Акцентовано увагу на тому, що боротьба зі шкідливими звичками сучасної молоді передбачає сумісні зусилля родин, вихователів та викладачів, які на засадах довіри, відкритості, емпатії і порозуміння надають відповідну профілактичну допомогу молоді щодо упередження шкідливих залежностей та формування оптимальних умов пошуку власної тотожності.
В статье рассмотрены теоретические и практические аспекты воспитательных программ семей по борьбе с вредными зависимостями среди молодежи стран Евросоюза на примере Польши. Акцентировано внимание на том, что борьба с вредными привычками современной молодежи предполагает совместные усилия семей, воспитателей и преподавателей, которые на принципах доверия, открытости, эмпатии и понимания предоставляют соответствующую профилактическую помощь молодежи по предотвращению вредных зависимостей и формировании оптимальных условий поиска собственной идентичности.
The paper reviews the theoretical and practical aspects of educational programs about families fighting harmful dependencies among youth of Yerosoyuzu the example of Poland. The attention that the fight against bad habits of today’s youth provides consistent efforts of families, caregivers and teachers, based on trust, openness, empathy and understanding to provide appropriate preventive care youth up to prevent harmful addiction and the formation of optimal conditions for finding their own identity.