У статті обґрунтовано сучасний стан розробки змісту педагогічних дисциплін у зв’язку з переходом до нових пріоритетів та розкрито сутність уявлень про його компоненти. Охарактеризовано цілісність і комплексність побудови змісту педагогічної підготовки майбутнього фахівця. Зміст педагогічних дисциплін розглянуто у системі підготовки не лише вчителя, а фахівця будь-якого профілю.
В статье обосновано современное состояние разработки содержания педагогических дисциплин в связи с переходом к новым приоритетам и раскрыто сущность представлений о его компонентах. Охарактеризовано целостность и комплексность построения содержания педагогической подготовки будущего специалиста. Содержание педагогических дисциплин рассмотрено в системе подготовки не только учителя, а специалиста любого профиля.
The article grounds current state of content development of pedagogical disciplines in connection with the transition to new priorities and ideas about the essence of its components. The author characterizes the integrity and complexity of building the content of training a future specialist. Content of pedagogical disciplines is analysed in the system of training not only a teacher but a specialist of any type.