Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Креативні підходи до викладання соціогуманітарних дисциплін при навчанні представників покоління “Z”

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кадлубович, Т. І.
dc.contributor.author Черняк, Д. С.
dc.date.accessioned 2020-05-21T07:44:04Z
dc.date.available 2020-05-21T07:44:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кадлубович, Т. І. Креативні підходи до викладання соціогуманітарних дисциплін при навчанні представників покоління “Z” / Т. І. Кадлубович, Д. С.Черняк // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” , 2020. – Вип. 20 (2). – С. 56-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28867
dc.description.abstract В статті розглянуто ціннісні орієнтації, установки, життєві погляди сучасних студентів – представників “Z” покоління, для яких цифрові технології є повсякденною реальністю. Наведено досвід роботи зі студентами під час аудиторних занять та самостійної роботи. Автори, спираючись на новітні дослідження, доводять, що сучасне покоління з притаманними йому особливостями, потребує нових креативних методів та методик навчання, які будуть враховувати специфіку пізнавальної діяльності сучасної молоді, її ціннісні орієнтації, потреби, психологічні особливості та технічні навички. Необхідно змінювати не лише методи викладання та навчання, але й стиль комунікації між суб’єктами освітнього процесу, форму подання інформації, знань, підготовку нового типу навчальної та методичної літера-тури, активне використання інформативно-комунікативних технологій. ua
dc.description.abstract The article deals with the value orientations, attitudes, life views of modern students - representatives of Generation “Z”, for whom digital technologies are an everyday reality. The experience of working with students during class and independent work is given. The authors, based on the latest research, prove that the modern generation with its peculiarities needs new creative methods and teaching methods that will take into account the specifics of cognitive activity of modern youth, its values, needs, psychological characteristics and technical skills. It is necessary to change not only teaching and learning methods, but also the style of communication between the subjects of the educational process, the form of presentation of information, knowledge, preparation of a new type of educational and methodical literature, active use of information and communication technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject покоління “Z” ua
dc.subject цифрове покоління ua
dc.subject віртуалізація ua
dc.subject інтерактивні методи навчання ua
dc.subject синквейн ua
dc.subject діаграма Ісікави ua
dc.subject віртуальний світ ua
dc.subject кліповість мислення ua
dc.subject Generation “Z” ua
dc.subject digital generation ua
dc.subject virtualization ua
dc.subject interactive teaching methods ua
dc.subject cinquain ua
dc.subject Ishikawa diagram ua
dc.subject virtual world ua
dc.subject thinking clips ua
dc.subject.classification 378.051.3 ua
dc.title Креативні підходи до викладання соціогуманітарних дисциплін при навчанні представників покоління “Z” ua
dc.title.alternative Creative approaches to the teaching socio-humanitarian disciplines, in the training of generation “Z” representatives ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics