У статті досліджено семантичні аспекти розуміння шевченківських ландшафтних образівконцептів у поезії «молодомузівців» через призму поняття «Малої» та «Великої» Батьківщини. Зроблено висновок щодо способу опрацювання універсального символу «мати-земля», концептів «гори» у поезії «Молодої Музи», які логічно формують загальну мистецьку картину світобачення Гуцульщини як рідного гірського краю.
В статье исследована семантика Шевченковских ландшафтных образов-концептов в поэзии «Молодой Музы» сквозь призму понятий «Малой» и «Большой» Родины. Сделан вывод о способе обработки значений универсального символа «мать-земля», концептов «горы» в поэзии начала ХХ века, которые логически формируют общую художественную картину мировидения Гуцульщины как родного горного края.
The paper studies the semantics of Shevchenko landscape images- concepts in poetry «Young Muses» through the prism of the concept of «small» and «big» Motherland. It is concluded that the handling of processing method of the universal character «Mother Earth», concepts «mountains» in the poetry of the early twentieth century, which logically form a common artistic outlook of Huzulshchina picture as a native mountainous region.