Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Спортивний маркетинг як нова галузь професійної діяльності фахівців фізичного виховання та спорту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Т.Б.
dc.date.accessioned 2013-05-11T15:05:26Z
dc.date.available 2013-05-11T15:05:26Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Тищенко Т.Б. Спортивний маркетинг як нова галузь професійної діяльності фахівців фізичного виховання та спорту / Т.Б. Тищенко // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІ (82). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 203-210 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2846
dc.description.abstract У статті на основі аналізу словників, літературних джерел та інформації з мережі Інтернет подано завдання нової галузі професійної діяльності фахівців фізичного виховання та спорту, яким виступає спортивний маркетинг. ru_RU
dc.description.abstract The article havinq analised dictionary definitions, literature sources and Internet information presents a new subject of a new branch of professional specialists of physical and sport education which is called Sport Marketing. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject спортивний маркетинг ru_RU
dc.subject фізичне виховання та спорт ru_RU
dc.subject Sport Marketing ru_RU
dc.subject physical and sport education ru_RU
dc.title Спортивний маркетинг як нова галузь професійної діяльності фахівців фізичного виховання та спорту ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу