Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кошечко, Н.
dc.date.accessioned 2013-05-11T14:10:37Z
dc.date.available 2013-05-11T14:10:37Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Кошечко Н. Розвиток пізнавального інтересу учнів / Н. Кошечко // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІ (82). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 97-104 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2832
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз проблеми пізнавального інтересу. Визначено сутність даного поняття, його специфічні ознаки, властивості та головні чинники виникнення. Розглянуто історичний аспект розвитку поняття пізнавального інтересу в контексті навчально- виховного процесу. Розкрито можливі прийоми щодо збудження, розвитку і підтримання інтересу в учнів. ru_RU
dc.description.abstract In article is carried out the analysis of a problem of cognitive interest. The essence of the given concept, specific attributes, properties and primary factors of occurrence is determined. The historical aspect of development of concept of cognitive interest in a context of teaching and educational process is considered. Possible receptions concerning excitation, developments and maintenance of interest at pupils are opened. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject пізнавальний інтерес ru_RU
dc.subject навчально-виховний процес ru_RU
dc.subject cognitive interest ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.title Розвиток пізнавального інтересу учнів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу