Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Результати дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчинська, Т. С.
dc.date.accessioned 2020-03-31T11:39:09Z
dc.date.available 2020-03-31T11:39:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кравчинська Т. С. Результати дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) / Т. С. Кравчинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 151-155. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27865
dc.description.abstract На першому етапі нашого дослідження вивчено поняття «професіогенез», «професійний розвиток», здійснено аналіз етапів професіогенезу методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) з урахуванням сформованості професійних настанов на кожному з них. На другому етапі розкрито критерії, показники та рівні професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). На третьому етапі визначено психодіагностичні методики для вивчення професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Наступним є проведення анкетування, опрацювання результатів та формулювання висновків. У статті проведено аналіз результатів дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Представлено результати анкетування за визначеними психодіагностичними методиками щодо вивчення професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Визначено основні показники та рівні професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у процесі професіогенезу відповідно до критеріїв їхнього професійного розвитку – когнітивного, праксеологічного, мотиваційного, які, на нашу думку, якнайповніше розкривають сутність професійного розвитку методичних працівників в умовах неперервної післядипломної освіти. Подано методичну базу дослідження, методики виміру, які повністю розкривають критерії та показники професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) в умовах сучасного суспільства. Аналіз отриманих результатів показав, що визначення критеріїв і відповідних їм показників дало можливість окреслити певний рівень сформованості професійного розвитку методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів). ua
dc.description.abstract In the first stage of our study, the concept of «professiogenesis», «professional development» was studied, analysis of the stages of the professiogenesis of methodological employees of regional (city) methodological cabinets (centers) was made taking into account the formation of professional units at each of them. In the second stage, the criteria, indicators and levels of professional development of methodological workers of regional (city) methodological cabinets (centers) are revealed. In the third stage: psychodiagnostic methods for studying the professional development of methodological workers of regional (city) methodical cabinets (centers) were determined. The next is conducting a questionnaire, processing the results and drawing conclusions. The results of the research of the professional development of methodists of regional (city) methodical cabinets (centers) analyzed in the article. The results of the questionnaire according to certain psychodiagnostic methods for studying the professional development of methodists of regional (city) methodical cabinets (centers) are presented. The main indicators and levels of professional development of methodists of regional (city) methodical cabinets (centers) in the process of professional development in accordance with the criteria of their professional development – cognitive, praxeological, motivational, which, in our opinion, fully reveal the essence of professional development of methodists in the postgraduate education. The methodical base of the research is presented, the methods of measurement of which fully reveal the criteria and indicators of professional development of methodists of regional (city) methodical cabinets (centers) in the dimension of modern society. The analysis of the obtained results showed that the definition of criteria and corresponding indicators made it possible to outline a certain level of professional development of methodologists of regional (city) methodological cabinets (centers). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методичні працівники ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject аналіз результатів ua
dc.subject післядипломна освіта ua
dc.subject methodists ua
dc.subject professional development ua
dc.subject analysis of results ua
dc.subject postgraduate education ua
dc.subject.classification 378.01:37.01:159.9 ua
dc.title Результати дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) ua
dc.title.alternative Results of the research of professional development of methodists of regional (city) methodical cabinets (centers) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics