ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козяр, М. М. | |
dc.contributor.author | Крівцов, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T12:20:24Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T12:20:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Козяр М. М. Розгляд деяких відмінностей під час викладання матеріалу з графічних дисциплін у навчальних виданнях різних країн світу / М. М. Козяр, В. В. Крівцов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 131-134. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27851 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем вищої освіти – підвищенню конкурентоспроможності здобувачів вищої освіти та формуванню в них графічних знань. Роботодавці висувають високі вимоги до рівня графічної підготовки майбутнього фахівця в закладах вищої освіти, пропонують відбивати мінливі вимоги сьогодення в освітніх програмах, вказують на використання закордонного досвіду. За цих умов гостро постає необхідність підготовки фахівців з якісно новим рівнем професійного мислення, готових використовувати нову міждисциплінарну інформацію. У статті висвітлюються напрацювання сучасних науковців і педагогів-практиків щодо дослідження і визначення понять і термінів нарисної геометрії й інженерної графіки. Акцентується увага на деяких методичних і практичних аспектах графічної підготовки майбутнього фахівця в теорії та практиці освіти, визначені основні поняття дослідження. Розглядаються питання відмінностей у назвах проекцій та зображень графічних об’єктів у пострадянській і закордонній навчальній літературі з погляду їх кращого сприйняття здобувачами вищої освіти під час вивчення нарисної геометрії й інженерної графіки, деякі методичні аспекти, пов’язані із цим. Це значно полегшує сприйняття здобувачами вищої освіти навчального матеріалу із графічних дисциплін, робить їхні знання більш глибокими та змістовними, концентруючи увагу на головному. Розкрито можливості оптимізації навчального процесу. Зазначається, що концепція дослідження забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to one of the urgent problems of higher education – increasing the competitiveness of higher education applicants and developing their graphic knowledge. Employers make high demand son the level of graphic training of the future specialist in higher education institutions, offer to reflect the changing requirements of the presenting educational programs, indicate the use of foreign experience. In these circum stances, there is an urgent need to train professionals with a qualitatively new level of professional thinking who is ready to use new interdisciplinary information. The article highlights the achievements of modern scientists and practitioners in the study and definition of concepts and terms of descriptive geometry and engineering graphics. Attention is paid to some methodological and practical aspects of graphic training of future specialist in the theory and practice of education, the basic concepts of research are defined. Differences in the names of projections and images of graphic objects in post-Soviet and foreign educational literature are considered in terms of their better perception by higher education students in the study of descriptive geometry and engineering graphics, and some methodological aspects related there to. This greatly facilitates the perception of higher education students of graphic arts, makes their knowledge more in-depth and meaningful, focusing on the main. The possibilities of optimization of the educational process are revealed. It is noted that the concept of research is ensured by the unity of methodological, theoretical and methodological aspects. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | заклади вищої освіти | ua |
dc.subject | майбутній фахівець | ua |
dc.subject | здобувач вищої освіти | ua |
dc.subject | дисципліни графічного спрямування | ua |
dc.subject | графічна підготовка | ua |
dc.subject | нарисна геометрія | ua |
dc.subject | інженерна графіка | ua |
dc.subject | навчальна література | ua |
dc.subject | науково-педагогічний працівник | ua |
dc.subject | методичний аналіз | ua |
dc.subject | institutions of higher education | ua |
dc.subject | future specialist | ua |
dc.subject | applicant for higher education | ua |
dc.subject | discipline of graphic direction | ua |
dc.subject | graphic preparation | ua |
dc.subject | descriptive geometry | ua |
dc.subject | engineering graphics | ua |
dc.subject | educational literature | ua |
dc.subject | scientific and pedagogical worker | ua |
dc.subject | methodological analysis | ua |
dc.subject.classification | 378.147 | ua |
dc.title | Розгляд деяких відмінностей під час викладання матеріалу з графічних дисциплін у навчальних виданнях різних країн світу | ua |
dc.title.alternative | Consideration of some differences in teaching materials in graphic disciplines in educational editions of different countries of the world | ua |
dc.type | Article | ua |