Автор розглядає питання ролі та значення шкільної історичної олімпіади в загальному
контексті основних процесів життєдіяльності та функціонування загальноосвітньої середньої школи. В статті відображено та в основних рисах розкрито зміст і характер цих процесів, їх взаємозв’язок та взаємовплив, що конкретно проявилося у процесі підготовки до олімпіади і позначилося на її основних результатах. Автор зробив спробу обґрунтувати необхідність докладного вивчення, впорядкування та систематизації теоретичного доробку і практичного досвіду проведення шкільних історичних олімпіад з тим, щоб у подальшому вийти на певну організаційно-методичну модель реалізації її основних цілей і завдань.
An author examines the question of role and value of school historical olympiad in the general context of basic processes of vital functions and functioning of general middle school. In the article it is represented and maintenance and character of these processes, their intercommunication, is exposed in basic lines, that concretely showed up in the process of preparation to the olympiad and affected its basic results. An author gave it a shot to ground the necessity of the detailed study, equipping with modern amenities and systematization of theoretical work and practical experience of leadthrough of school historical olympiads with that in subsequent to go out on certain organizationally methodical model of realization of it primary purposes and tasks.