На підставі аналізу наукових джерел з педагогіки, психології, історії та філософії автор визначив етапи розвитку освіти дорослих в Україні у теоретичних дослідженнях фахівців за період радянських часів. Це дало можливість автору статті прослідкувати джерело становлення освіти дорослих у історичному контексті в 1920–1950-х р.р. ХХ ст. Автор наголошує на історичній складності цього періоду, де була основою проголошена комуністична ідеологія, а також – це був період тріумфального будівництва сталінського соціалізму, створювались народні університети, формувалась мережа вечірніх шкіл для дорослих та шкіл робітничої і селянської молоді. Автор розкриває проблематику подальшого вивчення етапів
розвитку освіти дорослих та формування андрогогічної науки в Україні як самостійної галузі.
On the base of the analysis and scientific researches on pedagogic, history and philosophy sciences, the author defined stages of the adult education development in Ukraine during soviet times. Such actions gave the article author the possibility to observe sources of formation of education for
adult people in the historical context during 1920–1950th. The author tried to forecast the
transformational process of grown-up education, discovered meaning and functions of the continuous education for adult education.