ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Ван Юечжи | |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T09:21:22Z | |
dc.date.available | 2020-03-26T09:21:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ван Юечжи. Уроки музичного виховання у вальдорфській школі Китаю / Ван Юечжи / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 31-34. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27763 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізована роль вальдорфської педагогіки у світі. Розглянуте питання розвитку вальдорфських шкіл Китаю, зокрема розвиток музичного виховання у вальдорфських початкових школах КНР. Був проаналізований закон, який дозволяє розповсюдження приватних закладів у КНР, тому що вальдорфські школи належать до приватних закладів. Проаналізовано методику навчання у вальдорфських початкових школах Китаю та виявлено роль музичного виховання у початковій школі. Визначено мету та зміст навчання музики у вальдорфських школах не лише Китаю, а й по всьому світу. Було з’ясовано, що у вальдорфських початкових школах Китаю займаються за програмами, які були прийняті вальдорфськими асоціаціями по всьому світі, та Китай не є винятком. Розглянуті музичні інструменти (дзвіночки вітру, ліра, віолончель, скрипка, бамбукова флейта, п’ятитональний карільон), на яких грають у вальдорфській початковій школі Китаю. Було виявлено, що у початковій вальдорфській школі Китаю учні грають на традиційних китайських інструментах та вивчають традиційні китайські пісні або національні китайські пісні. Окрім пісень та грі на національних музичних інструментах, учні початкової вальдорфської школи у Китаї навчаються традиційним китайським танцям. Але незважаючи на те, що у вальдорфській початковій школі учні приділяють більше уваги вивченню культури Китаю, учителі намагаються також приділяти достатньо уваги вивченню класичних творів відомих композиторів та класиків світу та навчаються грі на класичних музичних інструментах, які є за програмою вальдорфських шкіл по всьому світу. Все це пов’язано з тим, що вальдорфський рух є відомою організацією і слід дотримуватись певних вимог у навчанні. Отже, можна зробити висновок, що у вальдорфській початковій школі Китаю навчаються за інтегрованою програмою, яка адаптована до східної культури та менталітету. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the role of Waldorf pedagogy in the world. Also was considered the issue of the development of Waldorf schools in China, and especially music education in Waldorf primary schools of the PRC. The law was analyzed, which provides for the development of private schools in China, because Waldorf schools belong to private institutions. The teaching methodology in Waldorf elementary schools in China is analyzed and the role of music education in elementary schools is indicated. The purpose and content of teaching music in Waldorf schools were formulated not only in China, but throughout the world. It was found that Waldorf elementary schools are engaged in a program that has been accepted by Waldorf associations around the world and China is no exception. Were examined Musical instruments (wind bells, lyre, cello, violin, bamboo flute, five-toned carillon), which are played in the Waldorf elementary school in China. It was determined that in Waldorf elementary school, students play traditional Chinese instruments and study traditional folk Chinese songs and national Chinese songs. In addition to studying songs and playing national musical instruments, students from the Waldorf elementary school of China learn Chinese national and folk dances. But, despite the fact that students pay more attention to studying the culture of China, teachers also try to pay more attention to studying the classical compositions of world famous composers and classics and learn to play classical musical instruments in classical Waldorf schools. All this is due to the fact that the Waldorf movement is a well-known organization around the world and therefore it is necessary to adhere to certain requirements in training. It can be concluded that in the Waldorf elementary school of China, children study according to an integrated program that is adapted to the eastern culture and eastern mentality. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | музичне виховання | ua |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | ua |
dc.subject | Р. Штайнер | ua |
dc.subject | вальдорфська школа | ua |
dc.subject | початкова школа | ua |
dc.subject | урок музики | ua |
dc.subject | музичні інструменти | ua |
dc.subject | Китай | ua |
dc.subject | music education | ua |
dc.subject | Waldorf pedagogy | ua |
dc.subject | R. Steiner | ua |
dc.subject | Waldorf schools | ua |
dc.subject | elementary school | ua |
dc.subject | music lessons | ua |
dc.subject | musical instruments | ua |
dc.subject | China | ua |
dc.subject.classification | 371.4(510) | ua |
dc.title | Уроки музичного виховання у вальдорфській школі Китаю | ua |
dc.title.alternative | Music education lessons at the Waldorf schools of the PRC | ua |
dc.type | Article | ua |