ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Bilenka, Yu. O. | |
dc.contributor.author | Kolomiiets, M. M. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T08:26:05Z | |
dc.date.available | 2020-03-26T08:26:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Bilenka Yu. O. Audio-visual method in the process of teaching english on the basis of the internet resources / Yu. O. Bilenka, M. M. Kolomiiets // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 24-26. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27761 | |
dc.description.abstract | The article presents the usage of the most usable during classes audio-visual method in the process of teaching English. The authors emphasize its benefits and positive tendency in the educational process. It is also mentioned about the modernization of this method of teaching due to modern equipment and technology and its practical usage. The authors underline that the use of the audio-visual method raises interest in learning by creating special conditions for the language environment. This method gives the opportunity to make the lesson informative, extraordinary, up to date and to expand the ways of transferring knowledge from the teacher to the student in easy, clear and high-quality way. The use of multimedia presentations, as one of the techniques of the audio-visual method, is a way of including a student in the learning process, the way in which his or her speech and communicative competence is developed, depending on the tasks set by the teacher. The second part of the article is devoted to the use of the Internet resources as the source of realization audio-visual method in the process of teaching English. The authors attention is focused on the advantages of the Internet platform “ELLLO” or “English Listening Lesson Library Online” for the developing phonological competence where you can find four links for audios, videos, products and courses, advanced search. There can be found study plans according to the level of English and one minute videos that can be used during classes. The authors emphasize that the usage of the platform can be applied in combination with any educational materials and textbooks. The ability of observing people from more than 300 countries gives the opportunity to compare different accents, listen to native speakers. It is especially necessary for the teachers- to-be students of faculties of foreign languages. | ua |
dc.description.abstract | У статті представлено інтерактивний метод мозкового штурму як однієї з найефективніших стратегій для генерації ідей на задану тему. Автори описують етапи мозкового штурму. У статті подаються поради вчителю для ефективної організації та застосування цього методу під час різних етапів уроку. Увага авторів зосереджена на перевагах такого виду діяльності. Також у статті згадується про теорію Алекса Осборна та зв’язок мозкового штурму із процесом розвитку творчого мислення. У статті представлено використання найбільш корисного під час занять аудіовізуального методу в процесі викладання англійської мови. Автори підкреслюють його переваги та позитивну тенденцію у навчальному процесі. Також згадується про модернізацію цього методу навчання за рахунок сучасного обладнання та технологій та його практичного використання. Автори підкреслюють, що використання аудіовізуального методу викликає інтерес до навчання, створюючи особливі умови для мовного середовища. Цей метод дає можливість зробити урок інформативним, неординарним, сучасним та розширити шляхи передачі знань від вчителя до учня простим, зрозумілим та якісним способом. Використання мультимедійних презентацій як одного з прийомів аудіовізуального методу є способом включення учня у навчальний процес, способом розвитку його мовленнєвої та комунікативної компетенції залежно від завдань, поставлених вчителем. Друга частина статті присвячена використанню Інтернет-ресурсів як джерела реалізації аудіовізуального методу в процесі навчання англійської мови. Увага авторів зосереджена на перевагах Інтернет-платформи «ELLLO» або «Бібліотеки уроків англійської мови онлайн» для розвитку фонологічної компетентності, де ви можете знайти чотири посилання на аудіо-, відео-курси та розширений пошук. Тут можна знайти плани навчання відповідно до рівня англійської мови та однохвилинні відеоролики, які можна використовувати під час занять. Автори підкреслюють, що використання платформи можна застосовувати в поєднанні з будь-якими навчальними матеріалами та підручниками. Можливість спостерігати за людьми з понад 300 країн дає можливість порівнювати різні акценти, слухати носіїв мови. Це особливо необхідно для майбутніх викладачів факультетів іноземних мов. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | audio-visual method | ua |
dc.subject | multimedia presentation | ua |
dc.subject | direct methods | ua |
dc.subject | visual component | ua |
dc.subject | phonogram | ua |
dc.subject | website | ua |
dc.subject | video | ua |
dc.subject | audio | ua |
dc.subject | the Internet | ua |
dc.subject | platform | ua |
dc.subject | user | ua |
dc.subject | мозковий штурм | ua |
dc.subject | вирішення проблем | ua |
dc.subject | інтерактивні методи | ua |
dc.subject | генерування ідей | ua |
dc.subject | творче мислення | ua |
dc.subject | метод проектів | ua |
dc.subject.classification | 378.016:811.111:004 | ua |
dc.title | Audio-visual method in the process of teaching english on the basis of the internet resources | ua |
dc.title.alternative | Використання інтернет-ресурсів під час застосування аудіо-візуального методу в процесі навчання англійської мови | ua |
dc.type | Article | ua |