Публікація:
До питання формування художньо-естетичного досвіду майбутніх робітників технічних професій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сліпчишин, Лідія Василівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається духовний вимір взаємодії людини з технікою. Актуалізується проблема якості співвідношення внутрішнього світу і духовного потенціалу людини з предметним світом буття техносфери. Підкреслюється важливість діалогу-вчинку людини з технікою як умови збереження цивілізації.
The spiritual measuring of co-operation of human being with a technique is examined in the article. The correlation quality problem of internal world and spiritual potential of human being with the material world of technosphere’s entity is actualized. The importance of dialog-act by human being with a technique as a condition for preservation of civilization is underlined.
В статье рассматривается духовное измерение взаимодействия человека с техникой. Актуализируется проблема качества соотношения внутреннего мира и духовного потенциала человека с предметным миром бытия техносферы. Подчеркивается важность диалога-поступка человека с техникой как условие сохранения цивилизации.

Опис

Ключові слова

духовно-моральне виховання, людина, духовність, смисл, цінність, техносфера, творець, human being, spirituality, sense, value, technosphere, creator, человек, духовность, смысл, ценность, техносфера, творец

Бібліографічний опис

Сліпчишин, Л.В. До питання формування художньо-естетичного досвіду майбутніх робітників технічних професій / Л. В. Сліпчишин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол. : І. А. Зязюн (голова) [та ін.]. - Київ-Вінниця : ТОВ “Планер”, 2014. - Вип. 37. - С. 289-293.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced