Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
за спеціальністю 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання. -
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. - Київ,
2012.
У дисертації досліджується проблема формування музичнопедагогічних здібностей майбутнього вчителя музики в процесі постановки
дитячих опер. Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з питань20
дослідження, запропоновано власну інтерпретацію поняття «м узичн опедагогічні здібності майбутнього вчителя музики в процесі постановки
дитячих опер». Розроблено та експериментально перевірено методику
формування музично-педагогічних здібностей м айбутнього вчителя музики в
процесі постановки дитячих опер. У процесі її застосування вдалося
отримати значні зрушення у формуванні музично-педагогічних здібностей,
професійно-творчому зростанні студентів.
Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується
методами, що доводять дієвість та ефективність розробленої методики і
доцільність її використання у навчально-виховному процесі підготовки
майбутнього вчителя музики.
The thesis is presented in search o f candidate o f pedagogics scientific degree
according to the speciality 13.00.02 - theory and teaching methods o f music and
music education. - M.P. Dragomanov national pedagogical university. - Kyiv,
2012.
This thesis is dedicated to problem o f the fonnation methods o f music and
pedagogical abilities o f music teachers-to be in the process o f childrens opera
staging. The author gives special attention to the theoretical analysis o f scientific
literature on the topic. The researcher suggested a different interpretation o f the
notion o f music and pedagogical abilities o f music teachers-to be in the process o f
childrens opera staging.
The new metods were worked out and tested. The author states that it is
possible to get considerable results in the formation o f music and pedagogical
abilities, in professional and creative advance o f students when applying them
practically.
The results o f research are confirmed by the methods which prove that they
are valid and should be widely used in teaching process.
Key w ords: music and pedagogical abilities, the future teacher o f music,
formation methods o f music and pedagogical abilities.