Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дидактичні умови реалізації особистісно-орієнтованого навчання курсантів вищих юридичних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мухіна, Галина Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-02-14T14:06:25Z
dc.date.available 2020-02-14T14:06:25Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Мухіна, Галина Вікторівна. Дидактичні умови реалізації особистісно-орієнтованого навчання курсантів вищих юридичних навчальних закладів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Мухіна Галина Вікторівна ; [наук. керівник Цвєткова Ганна Георгіївна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27305
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню дидактичних умов реалізації особистісноорієнтованого навчання курсантів у вищих ю ридичних навчальних закладах. У роботі здійснено аналіз ґенези особистісно-орієнтованого навчання в контексті європейської культурно-історичної парадигми. Розкрито зміст особистісноорієнтованого навчання та окреслено його структуру. Виокремлено особливості курсанта вищого юридичного навчального закладу як суб’єкта педагогічного процесу. На підставі аналізу теоретичних основ особистісно-орієнтованого навчання побудовано дидактичну модель реалізації особистісно-орієнтованого навчання курсантів у вищих навчальних юридичних закладах. У роботі подано характеристику дидактичних умов особистісно-орієнтованого навчання курсантів та визначено шляхи реалізації цих умов у юридичних вишах. ua
dc.description.abstract The dissertation deals with the didactic conditions of realization of cadets personalityoriented training at higher law educational establishments. The genesis of personalityoriented training in the context of cultural and historical paradigm has been analyzed. The content and structure of this type of education have been defined in the work. Since a cadet is a subject of pedagogical process, his/her characteristics as a participant possessing equal rights in the educational process have been determ ined. On the basis of the personality-oriented training, a didactic model of realization of cadets personality-oriented training at higher law educational establishments has been suggested. Special attention has been paid to the description of didactic conditions and determ ining the ways of realization of cadets personality-oriented training at higher law educational establishments. In the process of pedagogical experiment the author examines the com plex of didactic conditions of realization of cadets personality-oriented training and determines the influence of the mentioned conditions on the cadets’ motivation of advance, cognitive activity, self determination and subjectivity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова ua
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання ua
dc.subject дидактична модель ua
dc.subject дидактичні умови ua
dc.subject курсант ua
dc.subject викладач ua
dc.subject мотивація досягнення ua
dc.subject пізнавальна активність ua
dc.subject самостійність ua
dc.subject суб’єктність ua
dc.subject personality-oriented training ua
dc.subject didactic model ua
dc.subject didactic conditions ua
dc.subject a cadet ua
dc.subject a teacher ua
dc.subject motivation o f advance ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject self-determ ination ua
dc.subject subjectivity ua
dc.title Дидактичні умови реалізації особистісно-орієнтованого навчання курсантів вищих юридичних навчальних закладів ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics