Запропоновано новий підхід до побудови комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання математики у технічному вузі, розроблено окремі її компоненти; структура методичної системи включає в себе цілі, зміст, методи, організаційні форми і засоби навчання, орієнтовані на використання НІТН математики; розроблено окремі компоненти науково-методичного забезпечення. Обгрунтована ефективність застосування НІТН з метою формування математичних понять, опанування студентами навичками математичного моделювання, що актуалізує зв'язки між математичними та фаховими знаннями студентів, та надає навчально-пізнавальній діяльності дослідницького творчого спрямування;
використання ППЗ і ППП поглиблює рівень оволодіння навчальним
матеріалом; проведення самостійної роботи студентів забезпечує
індивідуальний за змістом режим пошукової діяльності студентів, зміщує акценти з пояснювально-інформативного типу вивчення математики на розвиваюче навчання, зростає питома вага методичного, контролюючого, консультаційного видів діяльності викладача.
Предложен новый подход к построению компьютерно-ориентированной методической системы обучения математике в техническом вузе, разработаны отдельные ее компоненты; структура мето-дической системи включает в себя цели, содержание, методы, организационные формы и средства обучения, ориентированные на использование НИТО математики; разработаны отдельные компоненты научно-методического обеспечения. Обоснована эффективность
использования НИТО с целью формирования математических понятий
овладения студентами навыками математического моделирования,
что актуализирует связи математических и специальных знаний
студента и придает учебно-познавательной деяльности исследовательский творческий характер; использование ППС и ППП углубляет уровень овладения учебным материалом; организация самостоятельной работы студентов обеспечивает индивидуальный по содержанию режим поисковой деяльности студентов, смещает акценты с объяснительно-информативного типа изучения математики на развивающее обучение, возростает удельный вес методической, контролирующей, консультативной видов деятельности преподавателя.
A scientific system of teaching mathenatics, oriented on
using computers, in high school technical institutions is of
fered its separate components are worked out; the structure of
the system indudes purposts of studying, contens, methods,
forms of organizing and means of education, oriented on using
new information technologies of instruction (NITI) of mathematics, also worked out. The effectiveness of NITI with the aim
of forming mathematical habits is grounded. It makes the students' mathematical and special knowledge more actual and
helps the students' learning and research activities become
more creative. The usage of packet of application programs makes the leved of mastering the material more teep. The students' individual work provides individual way of their research activity, it shifts the accent from the explanatoryinformative type of teaching mathematics to the developing
teaching. The importance of systematic, control and consulting
type of teacher's activity grows.