Дисертація на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук зі
спеціальності 13.00.02 - "теорія і методика трудового навчання". Національний
педагогічний університет ім. М.Драгоманова, Київ, 1998.
Одним із напрямків вдосконалення трудового навчання учнів 8-9 класів е
підготовка їх до діяльності у сфері малих форм господарювання і формування в
них знань, вмінь та навичок працевлаштування при сучасній кон’юнктурі ринку
праці. Така підготовка буде ефективною при поєднані фронтальної і групової
форм організації праці на заняттях з одночасним застосуванням активних
методів навчання чільне місце серед яких займають ігрові та аналіз ситуацій.
Одним из направлений усовершенствования трудового обучения
учащихся 8-9 классов является подготовка их к деятельности в сфере малых
форм хозяйствования и привитие им знаний и умений трудоустройства при
современной конъюнктуре рынка труда. Данная подготовка будет особенно
эффективной при соединении фронтальной и групповой форм организации трудовой деятельности на занятиях с одновременным применением активных
методов обучения, существенное место среди которых занимают игровые и
анализ ситуаций.
One of the direction of imprrovemtnt of Ifbour training of pupils of the 8 — 9
forms is preparation them to the activity in the sphere of little forms of managemtnt and inculcation them knavledges and skills of working arrangement. This preparation
will be especially effective joining frontal and group methods of training Game
methods and analysis of situation are of importance.