Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура і компонентний склад інформаційної компетентності майбутніх сімейних лікарів: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орду, К. С.
dc.date.accessioned 2020-02-05T18:43:05Z
dc.date.available 2020-02-05T18:43:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Орду, К. С. Структура і компонентний склад інформаційної компетентності майбутніх сімейних лікарів : теоретичний аспект / К. С. Орду // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 151-155. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27153
dc.description.abstract Порушено проблему формування інформаційної компетентності майбутніх лікарів сімейної медицини. Стверджується, що структуру інформаційної компетентності майбутніх сімейних лікарів можна представити у вигляді двох компонентів: перший – особистісний, що визначає особистісні якості фахівця, необхідні для успішного здійснення професійної діяльності та застосування інформаційних технологій, другий компонент – професійно-інформаційний, який представляє собою сукупність компетенцій, що визначають здатність фахівця застосовувати інформаційні та комп’ютерні технології до розв’язання різноманітних задач. Зазначається, що формування інформаційної компетентності студентів-медиків припускає освоєння ними знань і умінь з області інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій, розвиток комунікативних здібностей, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі, аналізувати інформацію. ua
dc.description.abstract Рассмотрена проблема формирования информационной компетентности будущих врачей семейной медицины. Утверждается, что структуру информационной компетентности будущих семейных врачей можно представить в виде двух компонентов: первый – личностный, определяет личностные качества специалиста, необходимые для успешного осуществления профессиональной деятельности и применения информационных технологий, второй компонент – это профессионально-информационный, представляющий собой совокупность компетенций, определяющих способность специалиста применять информационные и компьютерные технологии для решения различных задач. Отмечается, что формирование информационной компетентности студентов-медиков предполагает освоение ими знаний и умений в области информатики и информационно-комуникационных технологий, развитие коммуникативных спосібностей, умение ориентироваться в информационном пространстве, анализировать информацию. ua
dc.description.abstract The article touch upon the problem of formation of information competence of future family medicine doctors. It turns out its significance in the professional formation of medical students. It is argued that the structure of informational competence of future family doctors can be represented in the form of two components, the first of which is personal, it defines the personal qualities of a specialist necessary for the successful implementation of professional activities and the application of information technologies. It is noted that the formation of information competence of medical students implies: the development of their knowledge and skills in the field of computer science and information and communication technologies; development of communicative abilities; ability to navigate the information space, analyze information. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційна компетентність ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject структура ua
dc.subject компонент ua
dc.subject ІТ-компетентність лікарів ua
dc.subject сімейні лікарі ua
dc.subject професійно-інформаційний компонент ua
dc.subject информационная компетентность ua
dc.subject компетенция ua
dc.subject структура ua
dc.subject компонент ua
dc.subject IT-компетентность врачей ua
dc.subject семейные врачи ua
dc.subject профессионально-информационный компонент ua
dc.subject information competence ua
dc.subject competence ua
dc.subject structure ua
dc.subject component ua
dc.subject IT-competence of doctors ua
dc.subject family doctors ua
dc.subject professional information component ua
dc.subject.classification 531(075) ua
dc.title Структура і компонентний склад інформаційної компетентності майбутніх сімейних лікарів: теоретичний аспект ua
dc.title.alternative Структура и компонентный состав информационной компетентности будущих семейных врачей: теоретический аспект ua
dc.title.alternative Structure and component composition of information competence of future family physicians: theoretical aspect ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу