У статті представлено результати експериментальної перевірки сформованості ціннісного компонента готовності майбутніх учителів біології до організації еколого-педагогічної діяльності. За допомогою анкетування, методики «Домінанта», спостереження за діяльністю студентів встановлено кількісні та якісні показники сформованості означеного компонента. На основі розрахунків, застосування критерію однорідності χ2 для порівнюваних вибірок доведено, що результати дослідження є закономірними й ефективність змін зумовлена застосуванням експериментальної методики навчання.
The article demonstrates the results of the experimental verification which was aimed at emphasizing the formedness of the axiological component of future biology teachers’ readiness to organize ecologo-pedagogical activity. With the help of questioning, “Dominanta” methodology, and by supervising students’ activity there were established certain quantitative and qualitative measures of axiological component formedness. With the help of specific estimations it was proved that the result of the research is appropriate and the efficiency is based on applying the experimental methodology of education.