Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Хуан, Ханьцзє
dc.date.accessioned 2020-01-02T12:59:21Z
dc.date.available 2020-01-02T12:59:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хуан Ханьцзє. Формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Хуан Ханьцзє ; [наук. керівник Комаровська Оксана Анатоліївна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова]. - Київ, 2019. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26691
dc.description.abstract Диссертация посвящена актуальной проблеме формирования готовности будущих учителей музыки к сценическому партнерству средствами ансамблевого исполнительства. Уточнена сущность понятий «сценическое партнерство» в контексте подготовки педагога-музыканта, «готовность к сценическому партнерству». Обозначен педагогический потенциал вокально-ансамблевого исполнительства как средства формирования готовности будущего учителя музыки к сценическому партнерству. Раскрыто содержание структурных компонентов готовности будущего учителя музыки к сценическому партнерству, которое формируется средствами вокально-ансамблевого исполнительства, – эмоционального, когнитивно- рефлексивного, деятельностно-операционного, мотивационно-волевого и коммуникативного (интегрального относительно остальных компонентов). Определены критерии и показатели, спрогнозированы уровни готовности будущих учителей музыки к сценическому партнерству, которое формируется средствами вокально-ансамблевого исполнительства. Обоснован комплекс педагогических условий, разработана методика формирований готовности будущих учителей музыки к сценическому партнерству средствами вокально-ансамблевого исполнительства. Экспериментально подтверждена их эффективность. ua
dc.description.abstract Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства. Уточнено сутність понять «сценічне партнерство» та «готовність до сценічного партнерства» в контексті підготовки педагога-музиканта. З’ясовано педагогічний потенціал вокально-ансамблевого виконавства як засобу формування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства. Розкрито зміст структурних компонентів готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства, що формується засобами вокально- ансамблевого виконавства, – емоційного, когнітивно-рефлексивного, діяльнісно-операційного, мотиваційно-вольового та комунікативного (як інтегрального стосовно решти структурних компонентів). Визначено критерії та відповідні показники, спрогнозовано та схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства, що формується засобами вокально-ансамблевого виконавства. Обґрунтовано комплекс педагогічних умов та розроблено методику формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами вокально-ансамблевого виконавства; експериментально підтверджено їхню ефективність. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the urgent problem of formation of future music teachers’ readiness for stage partnership by means of ensemble performance. The essences of the concepts of “stage partnership” and “readiness for stage partnership” in the context of the training of a teacher-musician have been specified. The pedagogical potential of vocal-ensemble performance as a means of formation of future music teachers’ readiness for stage partnership has been determined. The content of the structural components of formation of future music teachers’ readiness for stage partnership, which is formed by means of vocal- ensemble performance, has been revealed as emotional, cognitive-reflexive, activity- operational, motivational-volitional and communicative. The communicative component is considered as integral component regarding the other structural components. The criteria and corresponding indicators have been determined. The level of future music teachers’ readiness for stage partnership, which is formed by means of vocal-ensemble performance, have been predicted and characterized. The hierarchy of pedagogical conditions has been substantiated. The methodology of formation of future music teachers’ readiness for stage partnership by means of ensemble performance has been grounded. Their effectiveness has been experimentally confirmed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ua
dc.subject сценическое партнерство ua
dc.subject готовность к сценическому партнерству ua
dc.subject вокально-ансамблевое исполнительство ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject педагогические условия формирования готовности к сценическому партнерству ua
dc.subject методика формирования готовности к сценическому партнерству ua
dc.subject сценічне партнерство ua
dc.subject готовність до сценічного партнерства ua
dc.subject вокально-ансамблеве виконавство ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject педагогічні умови формування готовності до сценічного партнерства ua
dc.subject методика формування готовності до сценічного партнерства ua
dc.subject stage partnership ua
dc.subject readiness for stage partnership ua
dc.subject vocal-ensemble performance ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject pedagogical conditions for formation of readiness for stage partnership ua
dc.subject methodology of formation of readiness for stage partnership ua
dc.subject.classification 378.147:78:[784.9:005.56]:785 ua
dc.title Формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics