ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Чміль, Н. П. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T09:12:20Z | |
dc.date.available | 2019-12-04T09:12:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чміль, Н. П. Тренінг як форма організації освітньої діяльності / Н. П. Чміль // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Спецвипуск. – С. 52-59. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26507 | |
dc.description.abstract | Завдання статті полягає у визначенні змісту концепту тренінгу як освітньої технології та специфіки її імплементації в українську систему освіти. | ua |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to determine the content of the concept of training as an educational technology and the specifics of its implementation in the Ukrainian education system. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Гілея" | ua |
dc.subject | тренінг | ua |
dc.subject | когнітивний | ua |
dc.subject | емоційний інтелект | ua |
dc.subject | комунікація | ua |
dc.subject | інтерактивний | ua |
dc.subject | мотиваційно-поведінковий | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | cognitive | ua |
dc.subject | emotional intelligence | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | interactive | ua |
dc.subject | motivational and behavioral | ua |
dc.subject.classification | 37.013 | ua |
dc.title | Тренінг як форма організації освітньої діяльності | ua |
dc.title.alternative | Training as a form of organization of educational activities | ua |
dc.type | Article | ua |