Publication:
Тренінг як форма організації освітньої діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Чміль, Н. П.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво "Гілея"

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Завдання статті полягає у визначенні змісту концепту тренінгу як освітньої технології та специфіки її імплементації в українську систему освіти.
The purpose of the article is to determine the content of the concept of training as an educational technology and the specifics of its implementation in the Ukrainian education system.

Description

Keywords

тренінг, когнітивний, емоційний інтелект, комунікація, інтерактивний, мотиваційно-поведінковий, training, cognitive, emotional intelligence, communication, interactive, motivational and behavioral

Citation

Чміль, Н. П. Тренінг як форма організації освітньої діяльності / Н. П. Чміль // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Спецвипуск. – С. 52-59.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By