Publication: Тренінг як форма організації освітньої діяльності
Loading...
Date
Authors
Чміль, Н. П.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво "Гілея"
Abstract
Завдання статті полягає у визначенні змісту концепту тренінгу як освітньої технології та специфіки її імплементації в українську систему освіти.
The purpose of the article is to determine the content of the concept of training as an educational technology and the specifics of its implementation in the Ukrainian education system.
The purpose of the article is to determine the content of the concept of training as an educational technology and the specifics of its implementation in the Ukrainian education system.
Description
Keywords
тренінг, когнітивний, емоційний інтелект, комунікація, інтерактивний, мотиваційно-поведінковий, training, cognitive, emotional intelligence, communication, interactive, motivational and behavioral
Citation
Чміль, Н. П. Тренінг як форма організації освітньої діяльності / Н. П. Чміль // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Спецвипуск. – С. 52-59.