Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Забезпечення якостi професiйної пiдготовки майбутнього вчителя : полiтика селекцiї

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вернидуб, Роман Михайлович
dc.date.accessioned 2019-10-24T12:55:47Z
dc.date.available 2019-10-24T12:55:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вернидуб, Роман. Забезпечення якостi професiйної пiдготовки майбутнього вчителя : полiтика селекцiї / Рома Вернидуб // Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем = Interdisciplinary Studies of Complex Systems : [збірник наукових праць]. - Київ : Вид-во НПУ iменi М. П. Драгоманова, 2019. - Номер 15. - C. 5-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26088
dc.description.abstract Проаналiзовано проблеми забезпечення доступу до вищої педагогiчної освiти та впливу зовнiшнього незалежного тестування на функцiонування системи профорiєнтацiйної та селекцiйної роботи педагогiчних унiверситетiв. Показано, що абсолютизацiя незалежного тестування змiнила цiлi дiяльностi школи, спостерiгається зниження рiвня загальноосвiтньої пiдготовки учнiв та зростаюча фахова дезорiєнтацiя абiтурiєнтiв. Потреба повернення закладам середньої освiти функцiй всебiчної пiдготовки молодi до самостiйного життя знаходить реалiзацiю в новацiях проекту "Нова українська школа", спрямованого на формування життєвих компетентностей школярiв. Наголошується на провiднiй ролi педагогiчних унiверситетiв в успiшному реформуваннi системи освiти та необхiдностi реалiзацiї виваженої полiтики вiдбору пiдготовлених абiтурiєнтiв з високим рiвнем здобутої середньої освiти та професiйної мотивацiї для забезпечення високої якостi пiдготовки сучасного вчителя. ua
dc.description.abstract The problems of access to higher pedagogical education and the in uence of external independent testing on vocational guidance and selection functional systems of teacher training universities has been analyzed. It has been shown that the orientation to independent testing has changed school activity objectives which caused a decrease in the level of general education of pupils and an increase in applicants' professional disorientation. The need to return, to the institutions of secondary education, the functions of youth preparation to independent life, is realized in the New Ukrainian School program, aimed at forming the life skills of pupils. The leading role of teacher training universities in the successful reformation of the education system and the need for speci c selection policy for applicants with a high level of secondary education and professional motivation, to ensure the high quality of modern teacher training, are emphasized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогiчна освiта ua
dc.subject профорiєнтацiя ua
dc.subject полiтика вiдбору абiтурiєнтiв ua
dc.subject незалежне тестування ua
dc.subject пiдготовка учителя ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject vocational guidance ua
dc.subject applicants' selection policy ua
dc.subject independent testing ua
dc.subject teacher training ua
dc.title Забезпечення якостi професiйної пiдготовки майбутнього вчителя : полiтика селекцiї ua
dc.title.alternative Providing the quality of future teacher training : selection policy ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу