У статті розглядається проблема готовності майбутніх вчителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів до педагогічної взаємодії в умовах Нової української школи. Результати теоретичного дослідження, виконаного на підставі аналізу літературно-наукових джерел, присвячених вивченню суті «готовності майбутніх вчителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів» як динамічного інтегративного особистісного утворення, дозволили виокремити такі її основні структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, інформаційно-когнітивний, особистіснокомунікативний та рефлексивно-діяльнісний. Авторами здійснено аналіз дефініцій «критерій» та «показник» та представлено критерії та відповідні показники сформованості готовності майбутніх вчителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів зокрема мотиваційно-цінністний, інформаційно-когнітивний, особистісно-комунікативний та рефлексійно-діяльнісний, а також детально охарактеризовано рівні її сформованості (низький, середній та високий).
The article deals with the problem of future primary school teacher’s readiness to collaboration with heterogeneous groups of students in the conditions of New Ukrainian School. The results of the theoretical research performed on the basis of the analysis of literary and scientific sources devoted to the study of the essence of " future primary school teacher’s readiness to pedagogical interaction with heterogeneous groups of students" as a dynamic integrative personal formation, allowed to determine the following main structural components: motivational-value, informational- cognitive, person-communicative and reflexive-activity. The authors analyzed the definitions of "criterion" and "indicator" and presented the criteria and corresponding indicators of the formation of future primary teacher’s readiness to pedagogical interaction with heterogeneous groups of students, in particular motivation-value, information-cognitive, personcommunicative and reflective-activity, as well as it was characterized in detail by levels of its formation (low, medium and high).