Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навички невербальної соціальної взаємодії у дошкільників з розладами спектру аутизму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Логвінова, І. П.
dc.date.accessioned 2019-10-16T06:50:53Z
dc.date.available 2019-10-16T06:50:53Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Логвінова, І. П. Навички невербальної соціальної взаємодії у дошкільників з розладами спектру аутизму / І. П. Логвінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 137-141. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25939
dc.description.abstract У статті автором висвітлено результати експериментального вивчення навичок невербальної соціальної взаємодії дітей з РСА у контексті їх спілкування з дорослим. Приділяється увага особливостям реципрокної двосторонньої комунікації, навичкам соціальної уваги, вмінню невербально виражати прохання. Порівнюються та аналізуються прояви і сформованість цих навичок у дітей з РСА молодшого і старшого дошкільного віку. ua
dc.description.abstract Статья описывает результаты экспериментального исследования особенностей формирования невербальных социальных навыков в дошкольников с аутизмом в контексте их общения со взрослыми. Автор акцентирует внимание на особенностях навыков реципрокного взаимодействия, социального внимания, социальной регуляции. В исследовании сравниваются и анализируются их проявления у детей младшего и старшего дошкольного возраста. ua
dc.description.abstract This article describes the results of experimental research of nonverbal social interaction skills in children with autistic spectrum disorders in the context of their communication with adults. Special attention is paid to particular qualities of reciprocal interaction, social attention and nonverbal requests skills. The author compares and analyzes those skills' manifestations in preschool age children with ASD. . ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject невербальні засоби спілкування ua
dc.subject навички невербальної соціальної взаємодії ua
dc.subject невербальна комунікація ua
dc.subject соціальна увага ua
dc.subject реципрокна двостороння взаємодія ua
dc.subject соціальна регуляція ua
dc.subject зоровий контакт ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject невербальные средства общения ua
dc.subject навыки невербального социальногої взаимодействия ua
dc.subject невербальная коммуникация ua
dc.subject социальное внимание ua
dc.subject указательный жест ua
dc.subject реципрокное двустороннее взаимодействие ua
dc.subject зрительный контакт ua
dc.subject autism ua
dc.subject non-verbal means ua
dc.subject nonverbal social interaction skills ua
dc.subject nonverbal communication ua
dc.subject social attention ua
dc.subject reciprocal interaction ua
dc.subject eye gaze ua
dc.subject gesture ua
dc.subject.classification 159.922.76 ua
dc.title Навички невербальної соціальної взаємодії у дошкільників з розладами спектру аутизму ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу