Публікація:
Навички невербальної соціальної взаємодії у дошкільників з розладами спектру аутизму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Логвінова, І. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті автором висвітлено результати експериментального вивчення навичок невербальної соціальної взаємодії дітей з РСА у контексті їх спілкування з дорослим. Приділяється увага особливостям реципрокної двосторонньої комунікації, навичкам соціальної уваги, вмінню невербально виражати прохання. Порівнюються та аналізуються прояви і сформованість цих навичок у дітей з РСА молодшого і старшого дошкільного віку.
Статья описывает результаты экспериментального исследования особенностей формирования невербальных социальных навыков в дошкольников с аутизмом в контексте их общения со взрослыми. Автор акцентирует внимание на особенностях навыков реципрокного взаимодействия, социального внимания, социальной регуляции. В исследовании сравниваются и анализируются их проявления у детей младшего и старшего дошкольного возраста.
This article describes the results of experimental research of nonverbal social interaction skills in children with autistic spectrum disorders in the context of their communication with adults. Special attention is paid to particular qualities of reciprocal interaction, social attention and nonverbal requests skills. The author compares and analyzes those skills' manifestations in preschool age children with ASD. .

Опис

Ключові слова

аутизм, невербальні засоби спілкування, навички невербальної соціальної взаємодії, невербальна комунікація, соціальна увага, реципрокна двостороння взаємодія, соціальна регуляція, зоровий контакт, аутизм, невербальные средства общения, навыки невербального социальногої взаимодействия, невербальная коммуникация, социальное внимание, указательный жест, реципрокное двустороннее взаимодействие, зрительный контакт, autism, non-verbal means, nonverbal social interaction skills, nonverbal communication, social attention, reciprocal interaction, eye gaze, gesture

Бібліографічний опис

Логвінова, І. П. Навички невербальної соціальної взаємодії у дошкільників з розладами спектру аутизму / І. П. Логвінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 137-141.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced