Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування готовності майбутнього вчителя до діяльності в умовах тимчасового виховного середовища

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Андрій Федорович
dc.date.accessioned 2011-12-12T09:51:32Z
dc.date.available 2011-12-12T09:51:32Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Шевченко, Андрій Федорович. Формування готовності майбутнього вчителя до діяльності в умовах тимчасового виховного середовища : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Ф. Шевченко ; наук. кер. П. В. Дмитренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/257
dc.description.abstract Проаналізовано стан дослідження проблеми формування у майбутніх учителів готовності до діяльності за умов тимчасового виховного середовища. Розкрито суть поняття "тимчасове виховне середовище". З'ясовано особливості діяльності за даних умов. З'ясовано структуру готовності студентів педагогічних ВНЗ до діяльності за умов тимчасового виховного середовища, виявлено її компоненти (мотиваційно-особистісний, пізнавальний, процесуальний) і рівні сформованості (низький, достатній, оптимальний). Розроблено й обгрунтовано дидактичну систему формування готовності студентів університету до педагогічної діяльності за умов тимчасового виховного середовища як єдність навчально-пізнавальної, імітаційно-моделювальної, навчально-практичної, науково-дослідної та самостійної діяльності майбутнього вчителя. Експериментально перевірено її ефективність під час фахової підготовки у вітчизняних педагогічних ВНЗ. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is concerning the formation of preparedness of the future teacher for the activity on condition of temporary educational surroundings. The problem was analyzed and investigated in the pedagogic science and in practice. I have specified the content of “temporary educational surroundings” and revealed the peculiarities of the activity on condition of temporary educational surroundings. Special attention was paid to the ascertainment the structure of preparedness of the students from the pedagogical universities in Ukraine for the activity on condition of temporary educational surroundings, to the reveal of the components (motivationally – personality, cognitive, procedural) and formation’s levels (low, middle, optimal). Didactic system of the formation of preparedness of the future teacher for the activity on condition of temporary educational surroundings was worked out and proved as the unity of cognitive – educational, practical educational, research and individual activity of future teacher. Its efficiency was experimentally proved during the professional training in pedagogical universities. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject тимчасове виховне середовище ru_RU
dc.subject діяльність в умовах тимчасового виховного середовища ru_RU
dc.subject діагностичні уміння ru_RU
dc.subject проективні уміння ru_RU
dc.subject продуктивні уміння ru_RU
dc.subject готовність до діяльності в умовах тимчасового виховного середовища ru_RU
dc.subject дидактична система ru_RU
dc.subject temporary educational surroundings ru_RU
dc.subject activity on condition of temporary educational surroundings ru_RU
dc.subject diagnostic skills ru_RU
dc.subject project skills ru_RU
dc.subject productive (efficient) skills ru_RU
dc.subject preparedness for the activity on condition of temporary educational surroundings ru_RU
dc.subject didactic system ru_RU
dc.subject.classification 371.132 (043) ru_RU
dc.title Формування готовності майбутнього вчителя до діяльності в умовах тимчасового виховного середовища ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics