Publication:
Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Хамітов, Н.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розглядається проблема актуалізації поняття «креативність» у сучасній філософії освіти. Доводиться, що володіння інформацією для учня, сту­дента, аспіранта означає не утримування її у свідомості чи підсвідомості, а вміння ефективно шукати та викори­стовувати інформацію у проблемних си­туаціях. Робиться висновок, що креа­тивність повинна наповнювати сам навчальний процес; у реальній практиці навчання це означає співтворчу комунікацію учителя і учня, викладача і студента.
The paper is devoted to consideration of notion 'creativity' in the contemporary philosophy of education. It is proved that possession of information today does not mean for student its holding in his/her consciousness. The problem is how to teach student to look for information and to use it effectively in the complicated situations. The author underlines that creativity has to imbue the education process. In real practice, it presupposes co-creative communication between pupil and teacher, student and professor.

Description

Keywords

креативність, філософія освіти, інформація, creativity, philosophy of education, information

Citation

Хамітов Н. Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти / Н. Хамітов // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 59-66

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By