ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Слабко, Володимир Миколайович![]() |
|
dc.contributor.author | Марусинець, Маріанна Михайлівна![]() |
|
dc.contributor.author | Стрельник, Ольга Олександрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-09-23T08:35:05Z | |
dc.date.available | 2019-09-23T08:35:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Slabko Volodymyr. "Formal" and "non-formal" education in the differentiation of intrinsic properties / Volodymyr Slabko, Marianna Marusynets, Olga Strelnik // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 15 (7-8) : гуманітарні науки. – С. 76-89. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25607 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз дефініцій “формальна” і “неформальна” освіта як різновидів освіти впродовж життя в контексті зарубіжних та українських учених. Окреслено змістове поле “освіта впродовж життя” в координатах міждисциплінарних досліджень та основних підходів та тлумачень учених. Визначено сутнісні характеристики формальної, неформальної та інформальної освіти; вказано на їх пріоритети та ключові відмінності, що відмежовують їх між собою: формальну освіту від неформальної (альтернатива формальній). Відмінністю інформальної освіти є те, що вона не інституалізована, а також за такими ознаками, як: термін навчання, вікові, гендерні регіональні, релігійні ознаки, а також право на вибір навчального закладу чи навчальної установи, напряму підготовки і спеціальності, освітніх та освітньо-професійних програм. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the definitions of "formal" and "nonformal" education as varieties of lifelong learning in the context of foreign and Ukrainian scholars. The meaningful field of "lifelong education" in the coordinates of interdisciplinary research and basic approaches and interpretations of scientists is outlined. The essential characteristics of formal, nonformal and informal education are determined; their priorities and key differences that distinguish them from one another: formal education from non-formal education (alternative to formal education). The difference between information education is that it is not institutionalized, but also in terms of: term of study, age, gender, regional, religious, as well as the right to choose an educational institution or educational institution, field of training and specialty, educational and educational - professional programs. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | освіта впродовж життя | ua |
dc.subject | неформальна освіта | ua |
dc.subject | формальна освіта | ua |
dc.subject | інформальна освіта | ua |
dc.subject | lifelong learning | ua |
dc.subject | non-formal education | ua |
dc.subject | formal education | ua |
dc.subject | informal education | ua |
dc.subject.classification | 37.013.31 | ua |
dc.title | "Formal" and "non-formal" education in the differentiation of intrinsic properties | ua |
dc.title.alternative | "Формальна" і "неформальна" освіта в диференціації сутнісних характеристик | ua |
dc.type | Article | ua |