Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування уявлення про соціальні рухи та протести на уроках історії України в 9 класі: до проблеми персоналізації історичних знань учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коляда, Ігор Анатолійович
dc.contributor.author Клодницький, Владислав
dc.date.accessioned 2019-09-17T12:46:26Z
dc.date.available 2019-09-17T12:46:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коляда Ігор. Формування уявлення про соціальні рухи та протести на уроках історії України в 9 класі : до проблеми персоналізації історичних знань учнів / Ігор Коляда, Владислав Клодницький // Проблеми дидактики історії : збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2018. - Вип. 9. - С. 122-133. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25557
dc.description.abstract У статті розкрито значення персоналізації при вивченні історії України у 9 класі та проаналізовано доробок методичної науки і практики, висвітлено основи методичної технології формування уявлень в учнів про історичних діячів, на прикладі очільника селянського руху на Буковині у середині ХІХ ст. Запропоновано основні методи та прийоми організації навчальної діяльності учнів при роботі з історичною персоналією; серед них автори виділяють прийоми складання історико-біографічного портрету та історико-психологічного опису, використання художньої літератури, організацію проблемного підходу та розв'язання історичних задач. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во К-ПНУ імені Івана Огієнка ua
dc.subject методика навчання історії ua
dc.subject методика викладання історії ua
dc.subject історична особа ua
dc.subject історико-біографічний портрет ua
dc.subject міжпредметні зв'язки ua
dc.subject.classification 373 ua
dc.subject.classification 069 ua
dc.title Формування уявлення про соціальні рухи та протести на уроках історії України в 9 класі: до проблеми персоналізації історичних знань учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу