ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Слободянюк, І. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T12:50:14Z | |
dc.date.available | 2019-07-31T12:50:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Слободянюк, І. Ю. Сайт викладача як сучасний комунікативний засіб у системі організації освітньої діяльності учнів / І. Ю. Слободянюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 20. – С. 18-26. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25311 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду питання використання веб-сайту викладача з метою покращення рівня комунікації між учнями та вчителем. На основі сайту, розробленого автором, описано особливості використання такого роду засобу в системі організації навчального процесу з фізики. Представлено структуру сайту, розглянуто вміст його основних сторінок та доцільність використання запропонованих дидактичних засобів як під час занять, так і в позаурочний час, що сприятиме формуванню навиків самоосвіти. Проаналізовано ефективність використання запропонованих завдань та інструментів з позиції їх впливу на рівень та якість засвоєння навчального матеріалу. Визначено основні чинники, що впливають на розвиток готовності учнів до самоосвітньої діяльності. Здійснено порівняльний аналіз ефективності використання веб-сайту та матеріалів, розміщених на його сторінках. На основі опитувальника О. Д. Ішкова, проаналізовано рівні самоорганізації в учнів контрольних та експериментальних класів. Зазначено, що крім налагодження взаємозв’язку між учнями та учителем, підвищення інтересу до вивчення предмету, осучаснення освітнього процесу, веб-сайт учителя може слугувати і платформою для обміну досвідом між учителями та засобом їх професійного вдосконалення. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the question of using the teacher’s website to improve the communication between pupils and teachers. On the basis of the author’s website, describes the features of the use ones for the organization of the educational process in Physics. The structure of the site is presented. The contents of its main pages are considered and the expediency of using the offered didactic tools at the classes and in extra-curricular time, which will promote the realization of self-education skills. The effectiveness of the proposed tasks and tools is analyzed. The main factors influencing the development of pupils’ readiness for self-education activity are determined. A comparative analysis of the effectiveness of using the website and the materials placed on its page is carried out. On the basis of the questionnaire O. D. Ishkova, the levels of self-organization of pupils at the control and experimental classes are analyzed. In addition to establishing the relationship between pupils and teachers, increasing interest to studying the subject, updating the educational process, the teacher’s website can serve as a platform for the exchange of experience between teachers and be the tool of their professional development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | веб-сайт вчителя | ua |
dc.subject | сучасні дидактичні засоби | ua |
dc.subject | комунікація | ua |
dc.subject | організація освітньої діяльності | ua |
dc.subject | веб-орієнтовані технології | ua |
dc.subject | teacher’s website | ua |
dc.subject | modern didactic tools | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | organization of educational activities | ua |
dc.subject | web-oriented technologies | ua |
dc.subject.classification | 372.853 | ua |
dc.title | Сайт викладача як сучасний комунікативний засіб у системі організації освітньої діяльності учнів | ua |
dc.title.alternative | Teacher’s website as a modern mean of communication in the system of organization of educational activity | ua |
dc.type | Article | ua |