Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Німецький вплив у країнах центральної Азії в галузі науки і освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вилінський, С. І.
dc.date.accessioned 2019-07-26T10:08:36Z
dc.date.available 2019-07-26T10:08:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вилінський, С. І. Німецький вплив у країнах центральної Азії в галузі науки і освіти / С. І. Вилінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24. – С. 64-71. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25247
dc.description.abstract Автор дослідження ставить за мету отримання нових знань про сучасний рівень та якість «м’якого» (непрямого) впливу ФРН на країни Центральної Азії через канали освіти і науки. З цього приводу в дослідженні вказується, що ФРН, з одного боку, проводить політику щодо країн Центральної Азії в межах загальноєвропейських проектів співробітництва в галузі освіти і науки. З іншого боку, Берлін прагне забезпечити зміцнення виключно німецьких позицій в даному регіоні, використовуючи національний потенціал та інструменти науково-технічного та культурно-освітянського співробітництва. Як висновок стверджується, що Німеччина фактично отримує змогу бути залученою одразу ж на трьох управлінських рівнях-ланках: 1) впровадженні окремих технологій та стандартів в галузі освіти і науки; 2) інтеграції навчальних закладів та науково-дослідних установ; 3) формуванні уніфікованої системи освіти і науки в регіоні Центральної Азії. ua
dc.description.abstract The author of the study aims to get new knowledge about the current level and quality of «soft» (indirect) German influence on Central Asian countries through the channels of education and science. In this regard, the study indicates that the Federal Republic of Germany, on the one hand, pursues its policy towards the countries of Central Asia within the framework of pan- European projects in the field of education and science. On the other hand, Berlin seeks to strengthen the exclusively German position in the region, using national potential and instruments of scientific, technical, cultural and educational cooperation. As a conclusion, it is argued that Germany is actually able to be involved immediately at the three levels of management: 1) the implementation of certain technologies and standards in the field of education and science; 2) integration of the educational programs and national research institutions; 3) the formation of a unified system of education and science in the region of Central Asia. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Німеччина ua
dc.subject зовнішня політика ua
dc.subject Центральна Азія ua
dc.subject Європейський Союз ua
dc.subject міжнародне співробітництво ua
dc.subject наука ua
dc.subject освіта ua
dc.subject Germany ua
dc.subject foreign policy ua
dc.subject Central Asia ua
dc.subject European Union ua
dc.subject international cooperation ua
dc.subject science ua
dc.subject education ua
dc.subject.classification 327.83 ua
dc.title Німецький вплив у країнах центральної Азії в галузі науки і освіти ua
dc.title.alternative German Influence in the Countries of Central Asia in the Field of Science and Education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу