ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Rina Avinash Pitale Puradkar | |
dc.date.accessioned | 2019-07-24T11:31:33Z | |
dc.date.available | 2019-07-24T11:31:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Rina Avinash Pitale Puradkar. Sri Aurobindo’s education policy in pre- and post-colonial India = Політика Шрі Ауробіндо у галузі освіти у до- та постколоніальній Індії / Rina Avinash Pitale Puradkar // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 20-31. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25228 | |
dc.description.abstract | Education must aim at the integral development of personality and that we need to have complete education for the complete human being. An educational system which did not help to inculcate nationalism is useless. A real educational system should able to inject a sense of pride in the nation’s history, culture and its ancestors. The colonialism had an internal psychological construct and paid less attention to the externally superimposed domination of the foreign power. It is essential to review the educational policies under the British rule to understand the present and visualize the future. | ua |
dc.description.abstract | Освіта повинна бути спрямована на цілісний розвиток особистості і на те, що нам необхідно отримати повну освіту, якщо хочемо бути повноцінними особистостями. Система освіти, яка не сприяла впровадженню націоналізму, не має ніякої користі. Реальна освітня система повинна вміти наповнити почуттям поваги до власної історії, культури своєї країни та предків. Колоніалізм мав внутрішню психологічну концепцію і приділяв небагато уваги пануванню іноземної влади, що впливала зовні. Дуже важливо проаналізувати політику в галузі освіти, заснованої під час британського панування, щоб зрозуміти сьогодення і уявити майбутнє. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | «Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | Pre-and post-colonial India | ua |
dc.subject | British rule | ua |
dc.subject | Macaulayan education system | ua |
dc.subject | education crisis | ua |
dc.subject | Clerk making machine | ua |
dc.subject | Swaraj | ua |
dc.subject | Indian pedagogy | ua |
dc.subject | Indigenous education (Swadeshi) | ua |
dc.subject | National education | ua |
dc.subject | Integral education | ua |
dc.subject | holistic education pattern | ua |
dc.subject | До-і постколоніальна Індія | ua |
dc.subject | британське панування | ua |
dc.subject | система освіти Маколея | ua |
dc.subject | криза освіти | ua |
dc.subject | машина з виробництва службовців | ua |
dc.subject | Сварадж | ua |
dc.subject | індійська педагогіка | ua |
dc.subject | освіта корінного населення (Свадеші) | ua |
dc.subject | національна освіта | ua |
dc.subject | інтегральна освіта | ua |
dc.subject | структура комплексної освіти | ua |
dc.subject.classification | 37(540)(092) | ua |
dc.title | Sri Aurobindo’s education policy in pre- and post-colonial India | ua |
dc.title.alternative | Політика Шрі Ауробіндо у галузі освіти у до- та постколоніальній Індії | ua |
dc.type | Article | ua |