Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Rina Avinash Pitale Puradkar
dc.date.accessioned 2019-07-24T11:31:33Z
dc.date.available 2019-07-24T11:31:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Rina Avinash Pitale Puradkar. Sri Aurobindo’s education policy in pre- and post-colonial India = Політика Шрі Ауробіндо у галузі освіти у до- та постколоніальній Індії / Rina Avinash Pitale Puradkar // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 20-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25228
dc.description.abstract Education must aim at the integral development of personality and that we need to have complete education for the complete human being. An educational system which did not help to inculcate nationalism is useless. A real educational system should able to inject a sense of pride in the nation’s history, culture and its ancestors. The colonialism had an internal psychological construct and paid less attention to the externally superimposed domination of the foreign power. It is essential to review the educational policies under the British rule to understand the present and visualize the future. ua
dc.description.abstract Освіта повинна бути спрямована на цілісний розвиток особистості і на те, що нам необхідно отримати повну освіту, якщо хочемо бути повноцінними особистостями. Система освіти, яка не сприяла впровадженню націоналізму, не має ніякої користі. Реальна освітня система повинна вміти наповнити почуттям поваги до власної історії, культури своєї країни та предків. Колоніалізм мав внутрішню психологічну концепцію і приділяв небагато уваги пануванню іноземної влади, що впливала зовні. Дуже важливо проаналізувати політику в галузі освіти, заснованої під час британського панування, щоб зрозуміти сьогодення і уявити майбутнє. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject Pre-and post-colonial India ua
dc.subject British rule ua
dc.subject Macaulayan education system ua
dc.subject education crisis ua
dc.subject Clerk making machine ua
dc.subject Swaraj ua
dc.subject Indian pedagogy ua
dc.subject Indigenous education (Swadeshi) ua
dc.subject National education ua
dc.subject Integral education ua
dc.subject holistic education pattern ua
dc.subject До-і постколоніальна Індія ua
dc.subject британське панування ua
dc.subject система освіти Маколея ua
dc.subject криза освіти ua
dc.subject машина з виробництва службовців ua
dc.subject Сварадж ua
dc.subject індійська педагогіка ua
dc.subject освіта корінного населення (Свадеші) ua
dc.subject національна освіта ua
dc.subject інтегральна освіта ua
dc.subject структура комплексної освіти ua
dc.subject.classification 37(540)(092) ua
dc.title Sri Aurobindo’s education policy in pre- and post-colonial India ua
dc.title.alternative Політика Шрі Ауробіндо у галузі освіти у до- та постколоніальній Індії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу