Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

The boundaries of the information pedagogy implementation in the context of the use of information and communication technologies in the educational process

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kyvliuk, O.
dc.date.accessioned 2019-07-09T06:57:52Z
dc.date.available 2019-07-09T06:57:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Kyvliuk, O. The boundaries of the information pedagogy implementation in the context of the use of information and communication technologies in the educational process = Межі реалізації інформаційної педагогіки в контексті використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі / O. Kyvliuk // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 13 (5) : педагогічні науки. – С. 7-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24959
dc.description.abstract The implementation of information pedagogy in the context of using ICT is made possible by determining the optimal parameters: the formation of an information, network, virtual culture; modernization of educational and cognitive activity; organization of control and selfcontrol; the formation of ergonomic thinking; a combination of traditional and new information and educational technologies of education. ua
dc.description.abstract Реалізація інформаційної педагогіки в контексті використання ІКТ уможливлюється за рахунок визначення оптимальних пара- метрів: формування інформа- ційної, мережевої, віртуальної культури; модернізація освітньо-пізнавальної діяльнос- ті; організація контролю й самоконтролю; формування ергономічного мислення; поєд- нання традиційних і нових інформаційно-освітніх технологій навчання. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject information pedagogy ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject educational process ua
dc.subject information society ua
dc.subject інформаційна педагогіка ua
dc.subject інформацій-комунікаційні технології ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject інформаційне суспільство ua
dc.subject.classification 37.091.2:004.9 ua
dc.title The boundaries of the information pedagogy implementation in the context of the use of information and communication technologies in the educational process ua
dc.title.alternative Межі реалізації інформаційної педагогіки в контексті використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу