У статті розглянуті деякі аспекти проблеми формування творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку. Теоретичні дослідження даної проблеми дозволили нам виділити й обгрунтувати основні умови, що сприяють ефективному розвитку творчої активності молодших школярів. Такими є: залучення дитини до активної діяльності в сфері музичного мистецтва і накопичення позитивного досвіду діяльності в різних видах музичної діяльності; вприяння становленню учня як суб'єкта творчості та формування у нього позитивної Я-концепції; а також забезпечення можливостей найбільш повно виявити свій творчий потенціал. Крім того, передбачається розуміння, прийняття і визнання виявів творчої активності учня, наявність творчої особистості вчителя, здатного на власному прикладі демонструвати творчі можливості людини і виконувати роль консультанта, який завжди підкаже, підтримає і ніколи не стане нав'язувати свої погляди, залишаючи за дитиною свободу вибору .
В статье рассмотрены некоторые аспекты проблемы формирования творческого потенциала детей младшего школьного возраста. Теоретические исследования данной проблемы позволили нам выделить и обосновать основные условия, способствующие эффективному развитию творческой активности младших школьников. Таковыми являются: вовлечение ребенка в активную деятельность в сфере музыкального искусства и накопление положительного опыта деятельности в разных видах музыкальной деятельности; содействование становлению ученика как субъекта творчества и формированию у него положительной Я-концепции; а также обеспечение возможностей наиболее полно проявить свой творческий потенциал. Кроме того, предполагается понимание, принятие и признание проявлений творческой активности ученика, наличие творческой личности учителя, способного на собственном примере демонстрировать творческие возможности человека и исполнять роль консультанта, который всегда подскажет, поддержит и никогда не станет навязывать свои взгляды, оставляя за ребёнком свободу выбора.
The article discusses some aspects of the problem of the formation of the creative potential of children of primary school age. Theoretical studies of this problem allowed us to identify and substantiate the basic conditions that contribute to the effective development of the creative activity of younger students. These are: the involvement of the child in activities in the field of musical art and the accumulation of positive experience in various types of musical activities; promoting the development of the student as a subject of creativity and the formation of his positive self-concept; as well as providing opportunities to more fully demonstrate their creative potential. In addition, it is assumed understanding, acceptance and recognition of the manifestations of the student’s creative activity, the presence of a creative personality of a teacher, who is able to demonstrate the creative abilities of a person by his own example and play the role of a consultant who will always prompt, support and never impose his views, leaving the child free choice .