Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Падалка, О. С.
dc.date.accessioned 2019-06-26T06:45:39Z
dc.date.available 2019-06-26T06:45:39Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Падалка, О. С. Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції / О. С. Падалка // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 162-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24908
dc.description.abstract У статті запропоновано модель педагогічної технології професійно-економічної підготовки майбутнього вчителя, вказано на особливості концепції педагогічних технологій з урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки, зазначені основні напрями удосконалення педагогічної складової вітчизняної вищої освіти. Педагогічна освіта розглядається як особливий ресурс підвищення інтелектуального потенціалу та рівня духовної культури нації, завданнями якої є забезпечення високого рівня інтелектуально-особистісного, духовного, професійного розвитку майбутнього педагога, оволодіння навичками наукового стилю мислення та опанування технологій використання нововведень у професійній сфері. У зв’язку з цим, метою вищої педагогічної школи є створення умов для підготовки інноваційно орієнтованих педагогів. ua
dc.description.abstract The article presents a model of pedagogical technology of professional economic training of a future teacher, futures of the concept of pedagogical technologies with the latest achievements of pedagogical science are indicated, main directions of improving pedagogical component of the national higher education are pointed out. Pedagogical education is considered as a special resource for improving the intellectual potential and level of the spiritual culture of the nation, whose objectives are to ensure a high level of intellectual-personal, spiritual, professional development of the future teacher, mastery of the skills of the scientific style of thinking and mastering the technologies of using innovations in the professional sphere. In this regard, the purpose of the higher pedagogical school is to create conditions for the training of innovative educators ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтернаціоналізація освіти ua
dc.subject професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя ua
dc.subject педагогічні технології ua
dc.subject модель педагогічної технології ua
dc.subject концепції педагогічних технологій ua
dc.subject напрями удосконалення педагогічної складової вищої освіти ua
dc.subject людоцентризм ua
dc.subject державна освітня політика ua
dc.subject державне регулювання і державне управління ua
dc.subject internationalization of education ua
dc.subject professional economic training of a future teacher ua
dc.subject pedagogical technologies ua
dc.subject model of pedagogical technology ua
dc.subject concepts of pedagogical technologies ua
dc.subject directions of improving pedagogical component of higher education ua
dc.subject person-centering ua
dc.subject state educational policy ua
dc.subject government regulation and public administration ua
dc.subject.classification 378.011.3-051-33(4-6ЄС) ua
dc.title Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції ua
dc.title.alternative Professional-economic training of future teacher in the context of European integration ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу