Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історико-педагогічний аналіз проблеми контролю навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нагрибельний, Я. А.
dc.date.accessioned 2019-06-25T08:33:38Z
dc.date.available 2019-06-25T08:33:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Нагрибельний, Я. А. Історико-педагогічний аналіз проблеми контролю навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти України / Я. А. Нагрибельний // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 146-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24897
dc.description.abstract У статті розкрито ретроспективу проблеми контролю навчальних досягнень студентів у вищих закладах освіти, описано основні види контролю (поточний, періодичний, підсумковий), з’ясовано зміст поняття “контроль”, “контроль успішності студентів”, “оцінювання навчальних досягнень студентів”, розглянуто причини трансформування методичних підходів до оцінювання знань студентів у період становлення й розвитку освіти України з перших років незалежності, окреслено вектори пошуку підвищення якості контролю навчальних досягнень студентів на сонові оптимального поєднання національної освітньої традиції й апробованої світовою практикою системи оцінювання навчальних досягнень студентів. ua
dc.description.abstract In the article the retrospective issue of testing educational achievements of students of Ukrainian higher educational establishments is considered, the basic types of assessment (monitoring, periodic and summative) are defined, the content of the notions “assessment”, “assessment of students’ progress” and “evaluation of students’ educational achievements” is construed, the grounds for transforming methodological approaches to the assessment of students’ knowledge within the period of establishment and development of the educational system of Ukraine since the first years of its independence are stipulated, the directions of the research in the field of improving the quality of assessing students’ educational achievements based on the efficient integration of the national educational tradition and the system of assessing students’ educational achievements approved by the international practice are designated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject контроль ua
dc.subject контроль успішності студентів ua
dc.subject види ua
dc.subject функції та критерії оцінювання знань студентів ua
dc.subject становлення системи оцінювання ua
dc.subject assessment ua
dc.subject assessment of students’ progress ua
dc.subject types ua
dc.subject functions and criteria for assessing students’ knowledge ua
dc.subject establishment of the system of assessment ua
dc.subject.classification 378.018(477):005.584 ua
dc.title Історико-педагогічний аналіз проблеми контролю навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти України ua
dc.title.alternative Historical-and-educational analysis of assessing educational achievements of the students of higher educational establishments of Ukraine (the end of the 19th century, beginning of the 20th century) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу