Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики: критично-конструктивний аналіз

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коновал, О. А.
dc.contributor.author Слюсаренко, М. А.
dc.contributor.author Соломенко, А. О.
dc.contributor.author Туркот, Т. І.
dc.date.accessioned 2019-06-24T09:48:13Z
dc.date.available 2019-06-24T09:48:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики : критично-конструктивний аналіз / О. А. Коновал, М. А. Слюсаренко, А. О. Соломенко, Т. І. Туркот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 95-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24880
dc.description.abstract Аналізуються методичні підходи до висвітлення основних положень спеціальної теорії відносності в сучасних шкільних підручниках з фізики. Показано, що в деяких підручниках мають місце фізичні помилки, некоректні формулювання та пояснення наслідків спеціальної теорії відносності. Наголошено на необхідності реалізації принципу науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в підручниках для закладів загальної середньої освіти. ua
dc.description.abstract Анализируются методические подходы к освещению основных положений специальной теории относительности в современных школьных учебниках физики. Показано, что в некоторых учебниках имеют место физические ошибки, некорректные формулировки и объяснения следствий теории относительности. Указано на необходимости реализации принципа научности при освещении специальной теории относительности в учебниках для средних учебных заведений. ua
dc.description.abstract Methodological approaches to covering basic provisions of the special relativity theory in modern physics textbooks are analyzed. It is shown that in some books there are physical errors, incorrect statements and explanations of the consequences of the special relativity theory. The necessity of the implementation of the principle of science in the coverage of the special relativity theory in the textbooks for secondary schools is stressed. In organizing teaching the special relativity theory a strict adherence to the principle of science, consistency and continuity in the formation of scientific concepts, formulation of conclusions and consequences of the relativistic theory to ensure a complete, logically structured physical theory is important for the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject принцип науковості ua
dc.subject суб’єкти навчання ua
dc.subject критичне мислення ua
dc.subject спеціальна теорія відносності ua
dc.subject методика навчання ua
dc.subject самостоятельная работа ua
dc.subject принцип научности ua
dc.subject субъекты обучения ua
dc.subject критическое мышление ua
dc.subject специальная теория относительности ua
dc.subject методика обучения ua
dc.subject independent work ua
dc.subject the principle of science ua
dc.subject subjects of study ua
dc.subject special relativity theory ua
dc.subject teaching methodology ua
dc.subject.classification 53(075.3):001+37.091.322 ua
dc.title Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики: критично-конструктивний аналіз ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics