Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Марусинець, М. М.
dc.date.accessioned 2019-06-21T11:39:01Z
dc.date.available 2019-06-21T11:39:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Марусинець, М. М. Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 116-127. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24868
dc.description.abstract У статті представлено емпіричне дослідження стану сформованості професійної рефлексії студентів – магістрів педагогів. Визначено структурно-компонентний склад професійної рефлексії магістра початкових класів, що включає аксіологічний, когнітивний, емоційно-оцінний, операційно-технологічний і особистісний складники; обґрунтовано їхні особливості та значущість за допомогою психодіагностичних методик. За допомогою психодіагностичних методик виявлено сформованість у майбутніх магістрів початкової освіти професійної рефлексії,як якісної характеристика суб’єкта діяльності, що усвідомлює специфіку свого професійного “Я”, осмислює процес і результати педагогічної діяльності, аналізує свій стиль діяльності та його співвідношення з діяльністю учнів, оцінює адекватність обраної стратегії, вміє аналізувати та виправляти недоліки з метою підвищення ефективності вирішення педагогічних завдань. ua
dc.description.abstract In the article presents an empirical study of the formation of professional reflection of studentsmasters of teachers. The structure-component composition of the professional reflection of the master of primary classes is determined, including axiological, cognitive, emotional, appraisal, operationaltechnological and personal components; their peculiarities and significance are well founded. With the help of psychodiagnostic techniques, the formation of the future masters of primary education of professional reflection as a qualitative characteristic of the subject of activity, which realizes the specifics of his professional “I”, comprehends the process and results of pedagogical activity, analyzes his style of activity and its relation with the activity of students, assesses the adequacy of the selected strategy, is able to analyze and correct with the purpose of increasing the efficiency of solving pedagogical tasks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject професійна рефлексія ua
dc.subject майбутні магістри ua
dc.subject структурно- компонентний склад професійної рефлексії ua
dc.subject reflexion ua
dc.subject professional reflection ua
dc.subject future masters ua
dc.subject structural-component composition of professional reflection ua
dc.subject.classification 159.955.4-057.87-028.46 ua
dc.title Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження ua
dc.title.alternative Formed of professional reflection for students-master’s degrees: empiric aspect of research ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics