ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартіросян, О. І. | |
dc.contributor.author | Порошина, В. Д. | |
dc.contributor.author | Купрій, Т. Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T07:37:46Z | |
dc.date.available | 2019-06-21T07:37:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мартіросян, О. І. Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку / І. О. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 109-116. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24867 | |
dc.description.abstract | На підставі історико-соціологічних і освітньо-просвітницьких джерел у статті авторами проаналізовано освітню стратегію Болонського процесу як складову демократичного розвитку України. Болонський процес як пріоритетний і культурно-правовий напрям реформування сучасної європейської школи, забезпечує здійснення основних принципів соціально-гуманітарного підходу. В Україні ними будуть: єдність філософії, соціології, історії, політології, педагогіки, літератури, культурології, мистецтвознавства, правознавства, економіки, етики. Автори наголошують, що саме національне відродження розширило культурно-історичне інформаційне коло національної педагогіки. Все це робиться для того щоб ствердити національний і освітній простір та побудови громадянського суспільства в Україні як крок у світовий інтеграційний процес. | ua |
dc.description.abstract | On the basis of istoriko-sociologicheskikh and educationally-pedagogical sources in the article authors are analyse educational strategy of the Bolonskogo process as part of development and claim of the democratic state of Ukraine. Authors assert that exactly national revival as a cultural and historical informative process will renew national pedagogics. Bologna process as a priority and cultural and legal direction of reforming the modern European school, ensures the implementation of the basic principles of the social and humanitarian approach. In Ukraine they will be: the unity of philosophy, sociology, history, political science, pedagogy, literature, cultural studies, art studies, jurisprudence, economics, ethics. All of it is done in an order to confirm national educational space and formings of civil society of Ukraine, as a step in a world integration process. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | Болонський процес | ua |
dc.subject | освітня стратегія | ua |
dc.subject | національне виховання | ua |
dc.subject | розвиток особистості | ua |
dc.subject | Bolonskiy process | ua |
dc.subject | educational strategy | ua |
dc.subject | national education | ua |
dc.subject | development of personality | ua |
dc.subject.classification | 37.014:321.7]:316.61(477) | ua |
dc.title | Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку | ua |
dc.title.alternative | Ukraine and Bolonskiy process as educational strategy and sociokul’turnyy mechanism of democratic development | ua |
dc.type | Article | ua |