Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартіросян, О. І.
dc.contributor.author Порошина, В. Д.
dc.contributor.author Купрій, Т. Г.
dc.date.accessioned 2019-06-21T07:37:46Z
dc.date.available 2019-06-21T07:37:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мартіросян, О. І. Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку / І. О. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 109-116. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24867
dc.description.abstract На підставі історико-соціологічних і освітньо-просвітницьких джерел у статті авторами проаналізовано освітню стратегію Болонського процесу як складову демократичного розвитку України. Болонський процес як пріоритетний і культурно-правовий напрям реформування сучасної європейської школи, забезпечує здійснення основних принципів соціально-гуманітарного підходу. В Україні ними будуть: єдність філософії, соціології, історії, політології, педагогіки, літератури, культурології, мистецтвознавства, правознавства, економіки, етики. Автори наголошують, що саме національне відродження розширило культурно-історичне інформаційне коло національної педагогіки. Все це робиться для того щоб ствердити національний і освітній простір та побудови громадянського суспільства в Україні як крок у світовий інтеграційний процес. ua
dc.description.abstract On the basis of istoriko-sociologicheskikh and educationally-pedagogical sources in the article authors are analyse educational strategy of the Bolonskogo process as part of development and claim of the democratic state of Ukraine. Authors assert that exactly national revival as a cultural and historical informative process will renew national pedagogics. Bologna process as a priority and cultural and legal direction of reforming the modern European school, ensures the implementation of the basic principles of the social and humanitarian approach. In Ukraine they will be: the unity of philosophy, sociology, history, political science, pedagogy, literature, cultural studies, art studies, jurisprudence, economics, ethics. All of it is done in an order to confirm national educational space and formings of civil society of Ukraine, as a step in a world integration process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Болонський процес ua
dc.subject освітня стратегія ua
dc.subject національне виховання ua
dc.subject розвиток особистості ua
dc.subject Bolonskiy process ua
dc.subject educational strategy ua
dc.subject national education ua
dc.subject development of personality ua
dc.subject.classification 37.014:321.7]:316.61(477) ua
dc.title Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку ua
dc.title.alternative Ukraine and Bolonskiy process as educational strategy and sociokul’turnyy mechanism of democratic development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу