ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коновал, О. А.![]() |
|
dc.contributor.author | Здещиц, В. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Туркот, Т. І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-06-19T07:42:05Z | |
dc.date.available | 2019-06-19T07:42:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Коновал, О. А. Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами / О. А. Коновал, В. М. Здещиц, Т. І. Туркот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 94-100. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24782 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему навчання фізики школярів, які мають обмеження в пересуванні, а тому обмежений доступ до фізичного експериментування. Автори пропонують нову науково-методичну концепцію навчання фізики, яка ґрунтується на мінітюаризації навчального обладнання у вигляді кейсів- мініатюрних установок “Креативний фізик”, сконструйованих на основі сучасних волоконно-оптичних, оптоелектронних, нано- і цифрових технологій. Мініатюризація фізичного обладнання дає змогу забезпечити міжвузівський обмін, поштовий трансфер кейсів у школи віддалених сіл та гірських селищ, а також до учнів з обмеженими фізичними можливостями, що буде новим кроком в інклюзивній освіті, та забезпечуватиме рівний доступ до якісних освітніх послуг усім бажаючим. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of teaching physics of schoolchildren with restrictions on movement, and therefore limited access to physical experimentation. The authors propose a new scientific methodological concept of teaching physics, which is based on miniaturization of educational equipment in the form of cases – miniature installations “Creative physicist”, constructed on the basis of modern fiber optic, optoelectronic, nano- and digital technologies. Miniaturization of physical equipment enables inter-university exchange, postal transfer of cases to schools of remote villages and mountain villages, as well as to students with disabilities, which will be a new step in inclusive education, and will provide equal access to quality educational services for all those wishing to. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | науково-методична концепція | ua |
dc.subject | кейси “Креативний фізик” | ua |
dc.subject | мініатюризація фізичного обладнання | ua |
dc.subject | індивідуалізація | ua |
dc.subject | рівний доступ до освітніх послуг | ua |
dc.subject | scientific methodological concept | ua |
dc.subject | cases "Creative physicist" | ua |
dc.subject | miniaturization of physical equipment | ua |
dc.subject | individualization | ua |
dc.subject | equal access to educational services | ua |
dc.subject.classification | 376-056.26:53 | ua |
dc.title | Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами | ua |
dc.title.alternative | New approaches to the individualization of teaching of physics for school students with special educational needs. | ua |
dc.type | Article | ua |