Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коновал, О. А.
dc.contributor.author Здещиц, В. М.
dc.contributor.author Туркот, Т. І.
dc.date.accessioned 2019-06-19T07:42:05Z
dc.date.available 2019-06-19T07:42:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коновал, О. А. Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами / О. А. Коновал, В. М. Здещиц, Т. І. Туркот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 94-100. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24782
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему навчання фізики школярів, які мають обмеження в пересуванні, а тому обмежений доступ до фізичного експериментування. Автори пропонують нову науково-методичну концепцію навчання фізики, яка ґрунтується на мінітюаризації навчального обладнання у вигляді кейсів- мініатюрних установок “Креативний фізик”, сконструйованих на основі сучасних волоконно-оптичних, оптоелектронних, нано- і цифрових технологій. Мініатюризація фізичного обладнання дає змогу забезпечити міжвузівський обмін, поштовий трансфер кейсів у школи віддалених сіл та гірських селищ, а також до учнів з обмеженими фізичними можливостями, що буде новим кроком в інклюзивній освіті, та забезпечуватиме рівний доступ до якісних освітніх послуг усім бажаючим. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of teaching physics of schoolchildren with restrictions on movement, and therefore limited access to physical experimentation. The authors propose a new scientific methodological concept of teaching physics, which is based on miniaturization of educational equipment in the form of cases – miniature installations “Creative physicist”, constructed on the basis of modern fiber optic, optoelectronic, nano- and digital technologies. Miniaturization of physical equipment enables inter-university exchange, postal transfer of cases to schools of remote villages and mountain villages, as well as to students with disabilities, which will be a new step in inclusive education, and will provide equal access to quality educational services for all those wishing to. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject науково-методична концепція ua
dc.subject кейси “Креативний фізик” ua
dc.subject мініатюризація фізичного обладнання ua
dc.subject індивідуалізація ua
dc.subject рівний доступ до освітніх послуг ua
dc.subject scientific methodological concept ua
dc.subject cases "Creative physicist" ua
dc.subject miniaturization of physical equipment ua
dc.subject individualization ua
dc.subject equal access to educational services ua
dc.subject.classification 376-056.26:53 ua
dc.title Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами ua
dc.title.alternative New approaches to the individualization of teaching of physics for school students with special educational needs. ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics