Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічне стимулювання вмотивованості майбутнього вчителя музики до набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ван Їсін
dc.date.accessioned 2019-06-13T08:05:26Z
dc.date.available 2019-06-13T08:05:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ван Їсін. Педагогічне стимулювання вмотивованості майбутнього вчителя музики до набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства / Ван Їсін // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 20-26. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24729
dc.description.abstract У статті окреслено форми, методи і засоби педагогічного впливу на мотиваційну сферу майбутніх учителів музики для набуття вокально-педагогічної обізнаності. Застосування педагогічного інструментарію розглянуто у контексті формальної, неформальної та інформальної вокально-педагогічної освіти. Конкретизовано методичне забезпечення для формування інтересу до вокально-педагогічної діяльності, а також для створення психологічної установки студентів на набуття, засвоєння та накопичення комплексу знань у галузі вокальної педагогіки. Подано авторське визначення означеної установки. Наведено навчальні курси, під час вивчення яких забезпечується педагогічне стимулювання набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства. Розкрито зміст і особливості застосування наведеного педагогічного інструментарію. Констатовано про доцільність варіативного застосування бінарних, теоретичних, інформаційно-комунікаційних методів, методів мотивації мистецького навчання для формування готовності студентів до практичного застосування набутих вокально-педагогічних знань. ua
dc.description.abstract The article outlines the forms, methods and ways of pedagogical influence on the motivational sphere of future music teachers for vocal pedagogical education. The use of pedagogical tools was considered in the context of formal, informal and informational vocal pedagogical education. The methodological support for the formation of interest in vocal and pedagogical activity, as well as for creating a psychological setting of students for the mastering and accumulation of a complex of knowledge in the field of vocal pedagogy, is concretized. The author’s definition of this setting is formulated. The training courses are provided, during the study of which the pedagogical stimulation of the acquisition of vocal pedagogical knowledge is provided. The content and peculiarities of the pedagogical tools used are revealed. It was stated about the need for the varied use of binary, theoretical, information and communication methods, methods of motivating art education to form students’ readiness for the practical use of acquired vocal pedagogical knowledge. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вектор особистісної цілеспрямованості ua
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject формальна освіта ua
dc.subject неформальна та інформальна освіта ua
dc.subject психологічна установка ua
dc.subject vector of personal purposefulness ua
dc.subject future teacher of musical art ua
dc.subject formal ua
dc.subject informal ua
dc.subject informational education ua
dc.subject psychological attitude ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:784]7.071.2 ua
dc.title Педагогічне стимулювання вмотивованості майбутнього вчителя музики до набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства ua
dc.title.alternative Pedagogical stimulation of the motivation of the future teacher of music to gain knowledge in the field of vocal pedagogy and performance ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics