Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холоденко, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-06-12T08:59:55Z
dc.date.available 2019-06-12T08:59:55Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Холоденко, В. О. Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності / В. О. Холоденко // Вісник Прикарпатського університету : Мистецтвознавство / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ : Інститут мистецтв Прикарпатського національного університету, 2009. - Вип. 15-16. – С. 226-232. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24676
dc.description.abstract Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності. – В статті висвітлено результати дослідження особливостей самореалізації дітей молодшого шкільного віку в пізнавальній музично-творчій діяльності. Представлена методика діагностики дозволяє визначати рівні розвиненості творчої активності учнів початкової школи, а також сформованість на кожному рівні її компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Івано-Франківськ: ПНУ ua
dc.subject творча активність ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject форми ua
dc.subject пізнавальна музично-творча діяльність ua
dc.subject прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації ua
dc.subject.classification 37.013 ua
dc.title Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу