Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Протиріччя як інструмент рефлексії культури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Яценко, О. Д.
dc.date.accessioned 2019-06-10T06:26:55Z
dc.date.available 2019-06-10T06:26:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Яценко, О. Д. Протиріччя як інструмент рефлексії культури = Contradiction as an instrument of cultural reflection / О. Д. Яценко // Освітній дискурс : Філософські науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Philosophical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 12 (4). – С. 79-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24593
dc.description.abstract Ретроспективий аналіз історико-філософських аналітик сутності культури пропонує різні варіанти таких протилежних за значенням концептів: природа (Античність), сакральне (Середньовіччя), соціум (Новий час), трансценденція (німецька класика). На сучасному етапі такою опозицією культурі в її класичному значенні є феномен симуляції як продукування семіотичних одиниць, позбавлених онтологічних підстав. Втілюючи інтенції капіталізму в агресивних формах ідеолого-економічного впливу, симуляції суттєво трансформують перебіг соціокультурного та індивідуального буття. Тому філософська освіта як осередок критичності рефлексії є необхідним компонентом підготовки фахівця. ua
dc.description.abstract A retrospective analysis of the historical and philosophical analyst of the essence of culture offers various variants of the opposite in meaning of the concepts: nature (Antiquity), sacred (Middle Ages), socium (New time), transcendence (German classics). At the present stage, such an opposition culture in its classical sense has the phenomenon of simulation as the production of semiotic units deprived of ontological grounds. Incarnating the intentions of capitalism in aggressive forms of ideological and economic influence, simulations substantially transform the course of socio-cultural and individual life. Therefore, philosophical education as a focal point for the criticality of reflection is a necessary component of the training of a specialist. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во "Гілея" ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject протиріччя ua
dc.subject критичність ua
dc.subject суб’єктивність ua
dc.subject експлікація ua
dc.subject reflection ua
dc.subject contradiction ua
dc.subject criticality ua
dc.subject subjectivity ua
dc.subject explication ua
dc.subject.classification 130.123.4:008 ua
dc.title Протиріччя як інструмент рефлексії культури ua
dc.title.alternative Contradiction as an instrument of cultural reflection ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics