Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль фізико-математичних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned 2019-06-05T12:35:11Z
dc.date.available 2019-06-05T12:35:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Корець, О. М. Роль фізико-математичних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх учителів технологій / О. М. Корець // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – Вип. 20 : управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю. - С. 277-279. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24560
dc.description.abstract У статті розглядаються компетентнісні підходи до технічної підготовки вчителів технологій у процесі вивчення фунда- ментальних дисциплін із врахуванням нових освітньо-професійних програм. Визначено основні передумови формування про- фесійних та технічних компетентностей майбутніх вчителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних навчальних дисциплін. Проаналізовано стан вивчення фізико-математичних дисциплін майбутніми вчителями технологій і визначено шляхи оптимізації фундаментальної підготовки вчителів освітньої галузі «Технології» на основі компетентнісного підходу. Відображено структуру технічної компетентності на основі діяльнісного підходу, реалізація якого дозволила виокремити си- стему професійно-важливих якостей учителя технологій. Обґрунтовано сутність освітнього середовища, в якому формується технічна компетентність майбутніх вчителів технологій та висунуто основні вимоги до формування його змісту. Відображено основні умови, за яких відбуваються ефективне формування технічної компетентності у майбутніх вчителів технологій. ua
dc.description.abstract The article deals with the competency approach to technical training teachers technology in learning fundamental subjects in view of new educational and vocational programs. The basic prerequisites for the formation of professional and technical competence of future teachers of technology in the study of physical and mathematical disciplines. The state study of physical and mathematical sciences future teachers of technology and the ways of optimizing the basic training of teachers of the educational sector «Technology» competency-based approach. Showing the structure of technical competence based activity approach, the implementation of which allow the system to distinguish professionally important qualities a teacher technology. The essence of the educational environment in which emerging technical competence of future teachers of technology and put forward the basic requirements for the formation of its contents. The key terms, for which there are effective formation of technical competence of future teachers of technology ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ua
dc.subject модель ua
dc.subject формування ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject вчитель технологій ua
dc.subject competence ua
dc.subject teacher of technologies ua
dc.subject fundamental disciplines ua
dc.subject model ua
dc.subject formation ua
dc.title Роль фізико-математичних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх учителів технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу