Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура та функції методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
dc.date.accessioned 2019-05-27T10:03:01Z
dc.date.available 2019-05-27T10:03:01Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.citation Алексєєнко-Лемовська, Л. В. Структура та функції методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Розвиток сучасної освіти і науки : результати, проблеми, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 15 червня 2018 р. – Конін – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 100-102. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7235-50-6
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24492
dc.description.abstract У статті визначено методологічні орієнтири розвитку методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, зокрема системний підхід, що відбиває загальний зв’язок і взаємозумовленість явищ і процесів навколишньої дійсності, орієнтує на необхідність підходити до явищ життя як до систем, що мають певну будову і свої закони функціонування; компетентнісний підхід, що дозволяє змогу розглянути розвиток методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів як поетапний процес набуття знань, практичних умінь організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі та досвіду емоційно-ціннісного ставлення до суб’єктів і способів педагогічної діяльності; середовищний підхід, що передбачає створення спеціального середовища управління процесом розвитку суб’єктів педагогічного процесу, забезпечує проходження таких базових процедур: середовищетворення, наповнення ніш, інверсія середовища, спрямована на відновлення розуміння середовища. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Конін – Ужгород – Дрогобич: Посвіт ua
dc.subject методологія ua
dc.subject наукові підходи ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject середовищний підхід ua
dc.subject methodology ua
dc.subject scientific approaches ua
dc.subject system approach ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject the environmental approach ua
dc.subject.classification 373.2 ua
dc.title Структура та функції методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу