ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна | |
dc.date.accessioned | 2019-05-27T10:03:01Z | |
dc.date.available | 2019-05-27T10:03:01Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.citation | Алексєєнко-Лемовська, Л. В. Структура та функції методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Розвиток сучасної освіти і науки : результати, проблеми, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 15 червня 2018 р. – Конін – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 100-102. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7235-50-6 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24492 | |
dc.description.abstract | У статті визначено методологічні орієнтири розвитку методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, зокрема системний підхід, що відбиває загальний зв’язок і взаємозумовленість явищ і процесів навколишньої дійсності, орієнтує на необхідність підходити до явищ життя як до систем, що мають певну будову і свої закони функціонування; компетентнісний підхід, що дозволяє змогу розглянути розвиток методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів як поетапний процес набуття знань, практичних умінь організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі та досвіду емоційно-ціннісного ставлення до суб’єктів і способів педагогічної діяльності; середовищний підхід, що передбачає створення спеціального середовища управління процесом розвитку суб’єктів педагогічного процесу, забезпечує проходження таких базових процедур: середовищетворення, наповнення ніш, інверсія середовища, спрямована на відновлення розуміння середовища. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Конін – Ужгород – Дрогобич: Посвіт | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | наукові підходи | ua |
dc.subject | системний підхід | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | середовищний підхід | ua |
dc.subject | methodology | ua |
dc.subject | scientific approaches | ua |
dc.subject | system approach | ua |
dc.subject | competence approach | ua |
dc.subject | the environmental approach | ua |
dc.subject.classification | 373.2 | ua |
dc.title | Структура та функції методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти | ua |
dc.type | Article | ua |