Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток творчих навичок застосування студентами формальних знань

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жарких, Ю. С.
dc.contributor.author Лисоченко, С. В.
dc.contributor.author Третяк, О. В.
dc.date.accessioned 2019-05-14T07:43:39Z
dc.date.available 2019-05-14T07:43:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Жарких, Ю. С. Розвиток творчих навичок застосування студентами формальних знань / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, О. В. Третяк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 32-40. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24397
dc.description.abstract У сучасній системі освіти широко застосовується тестовий метод встановлення рівня знань. Тому студенти намагаються засвоювати навчальний матеріал, орієнтуючись на специфіку тестових завдань. Часто це призводить до того, що вони накопичують формальні знання і не отримують достатніх навичок творчого їх застосування. Викладачеві потрібно звертати увагу студентів на цей фактор і подавати навчальний матеріал так, щоб вони, йдучи шляхом накопичення формальних даних, приходили до головного – розуміння суті розглянутих явищ. Приклад такого способу подачі матеріалу представлено в даній статті. До розгляду взята тема "Резонанс", що вивчається студентами практично всіх природничих напрямів. ua
dc.description.abstract В современной системе образования широко применяется тестовый метод определения уровня знаний. Поэтому студенты пытаются усваивать учебный материал, ориентируясь на специфику тестовых заданий. Часто это приводит к тому, что они накапливают формальные знания и не получают достаточных навыков творческого их применения. Преподавателю нужно обращать внимание студентов на этот фактор и подавать учебный материал так, чтобы они, идя по пути накопления формальных данных, приходили к главному – пониманию сути рассматриваемых явлений. Пример такого способа подачи материала представлен в данной статье. Рассмотрена тема "Резонанс", которая изучается студентами практически всех естественнонаучных направлений. ua
dc.description.abstract Test method of students’ knowledge level evaluation is widely used in modern education system. Therefore students try to learn the academic material orienteering on the specifics of the test tasks. Often this leads to the fact that students accumulate formal knowledge without sufficient creative skills. Teacher need to pay learners’ attention to this factor. So educational material should be presented in a way starting from accumulation of formal data to understanding of the essence of the phenomenon. The example of the method for introducing of lecture material based on the topic "Resonance" is described in the article. This topic is general disciplinary course for natural science students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тестовий метод ua
dc.subject формальні знання ua
dc.subject творче застосування знань ua
dc.subject резонанс ua
dc.subject тестовый метод ua
dc.subject формальные знания ua
dc.subject творческое применение знаний ua
dc.subject test method ua
dc.subject formal knowledge ua
dc.subject creative skills application ua
dc.subject resonance ua
dc.subject.classification 378:537.8 ua
dc.title Розвиток творчих навичок застосування студентами формальних знань ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу