Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благун, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-05-14T07:40:56Z
dc.date.available 2019-05-14T07:40:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Благун, Н. М. Управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти / Н. М. Благун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 15-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24395
dc.description.abstract У статті розглянуто ключові аспекти управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти. Автор стверджує, що основою соціально-функціонального управління діяльністю загальноосвітнього навчального закладу є соціалізація класичних функцій управління (прийняття управлінського рішення, організація, координування і коригування, облік і контроль), основних підсистем його діяльності – зміст та організація навчання і виховання підростаючого покоління. При цьому суб’єктами соціально-функціонального управління виступатимуть: керівники загальноосвітнього навчального закладу (директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник з виховної роботи), вчителі, вихователі, психолог, батьки учнів, представники громадськості; суб’єктами (учнівський колектив школи, класу, кожен учень зокрема). ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены ключевые аспекты управления качеством деятельности общеобразовательного учебного заведения в контексте модернизации образования. Автор утверждает, что основой социально-функционального управления деятельностью общеобразовательных учебных заведений является социализация классических функций управления (принятие управленческого решения, организация, координация и корректировки, учет и контроль), основных подсистем его деятельности – содержание и организация обучения и воспитания подрастающего поколения. При этом субъектами социально-функционального управления выступают: руководители (директор, заместитель директора по учебно-воспитательной работе, заместитель по воспитательной работе), учителя, воспитатели, психолог, родители учеников, представители общественности; субъектами (ученический коллектив школы, класса, каждый ученик в частности). ua
dc.description.abstract The article describes the key aspects of quality management activities of general educational institutions in the context of modernization of education. The author argues that the basis of socio-functional management of secondary schools is the socialization of the classical management functions (management decision-making, organization, coordination and adjustment, accounting and control), the major subsystems of its activities – the content and organization of training and education of the younger generation. In this case, the subjects of social and functional management are: the manager (director, deputy director of educational work, the deputy for educational work), teachers, educators, psychologist, parents of students, members of the public; subjects (student staff of the school, class, each student in particular). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject управління загальноосвітнім навчальним закладом ua
dc.subject соціально-функціональне управління ua
dc.subject управління освітою ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject управление общеобразовательным учебным заведением ua
dc.subject социально-функциональное управление ua
dc.subject управление образованием ua
dc.subject качество образования ua
dc.subject management of general educational institutions ua
dc.subject social and functional management ua
dc.subject education ua
dc.subject education management ua
dc.subject the quality of education ua
dc.subject.classification 37.014.6-048.78-047.64 ua
dc.title Управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу